مردم ولایت مدار میبد با برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران شکوه حضور خود را در مصلی آیت آیت الله اعرافی به نمایش گذاشتند و بانگ الله اکبر آن‌ها درمیثاق بستن برای ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه‌های دشمنان در آسمان شهرمیبد طنین انداز شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۵۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد،  شب گذشته مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار میبد با به نمایش گذاشتن شکوه حضور خود در مصلی آیت آیت الله اعرافی و با سر دادن نوای الله اکبر در ادامه دادن راه شهیدان و ایثارگران دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت در برابردسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان همراه با حفظ انسجام و همدلی پیمان بستند.
در این مراسم فرماندار میبد با اشاره به اینکه انشاءالله تا سال‌های سال و تا ۱۲۰ سالگی انقلاب بلکه بیشتر شاهد این حرکت بزرگ انقلابی ومردمی باشیم، خواستار شرکت مردم با تمام قوا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.
حسین فلاح با اعلام سه مسیر راهپیمایی از محل بیت آیت الله اعرافی میعاد گاه همیشگی انقلاب و انقلابیون و نیز از میدان هلال احمر به سمت میدان شهرداری و سپس میدان جانباز و نیز پارک فلسطین به سمت خیابان هفت تیر، میدان امام حسین و سپس میدان جانباز گفت:: انشاالله همگی کوچک و بزرگ با حضورخود محاسبات و خواب‌های استکبار جهانی و غرب برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران نقش بر آب نمایند.
امام جمعه موقت میبد نیز در جمع مردم انقلابی میبد طی سخنانی اظهار داشت: خصوصیت مهم انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن و اتکا به پشتیبانی مردمی بعد از عنایت‌های الهی و انبیا می‌باشد.
حجت الاسلام اعرافی افزود: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های امام (ره) شکل گرفت و آن با هدایت‌ها ورهنمود‌های مقام معظم رهبری استمرار یافت.
وی تکیه گاه اصلی برای حفظ و صیانت از ثمره خون شهیدان حضورمردم درصحنه خواند و تحریم‌ها را فرصتی برای مردم و مسئولین در جهت تکیه داشتن بر تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی در کشور غنی ایران که دارای ثروت‌های نهفته و استعداد‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان است، عنوان کرد.
امام جمعه موقت میبد گفت:: انشاءالله مردم به کوری چشم استکبارجهانی با حضورخود در راهپیمایی حماسه ساز ۲۲ بهمن تو دهنی محکمی به دهان دشمنان که گفتتد ملت ایران چهل سالگی انقلاب کشورشان را نخواهند دید، بزنند.
از برنامه‌های این مراسم اجرای سرود توسط گروه تواشی و مدیحه سرایی نور البیان، مسابقه و نورافشانی بود.
این نورافشانی گل‌هایی از پیوند دل‌ها را درآسمان شهر میبد نقش انداخت وهمدلی و همراهی مردم در حفظ انسجام و محدت را متجلی کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات