امام جمعه دهگلان در یادواره شهدای بخش مرکزی؛
امام جمعه دهگلان در یادواره شهدای بخش مرکزی دهگلان گفت: شهدا محبوب خداوند متعال وانسان‌های ایماندار هستند.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۷۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،   ماموستا سید عارف عنایتی امام جمعه دهگلان در یاواره شهدای بخش مرکزی که به همت حوزه مقاومت شهید نسرین پور در مسجد امام شافعی (رض) برگزار شد اظهار داشت: شهدا محبوب خداوند متعال و محبوب قلوب انسان‌های ایماندار هستند و اراده خدواند بر این است که شهدای راه حق و حقیقت همیشه زنده بمانند.

امام جمعه دهگلان گفت: کشور ایران اسلامی خصوصا کردستان و شهرستان دهگلان شهدا و افرادی شاخص را تقدیم انقلاب کرده اند و افرادی جان خود را فدا نموده اند که انسان‌های بی نظیر و نمونه بوده اند.

ماموستا عنایتی گفت: هیچ فرهنگ لغتی نمی‌تواند ایثار و فداکاری شهدا را به درستی معنا نماید یعنی اینکه آن انسان به تفکر و اندیشه‌ای رسیده که جان، هستی و خانواده خود رافداکند.

امام جمعه دهگلان گفت: شهدا به جایگاه اعلا می‌رسند و مقام شفاعت را در روز قیامت برای شفاعت انسان از خداوند دریافت می‌کنند که این مقام شوخی نیست بلکه حکم و فرمود: ه خدا و پیامبر است.

وی درادامه با اشاره به چهلیمن سالگرد پیورزی انقللاب اسلامی با تاکید برحضور گسترده مردم شهرستان در این جشن بزرگ و ایمانی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام هجمه، نقشه و برنامه ریزی خود را بر این گذاشته بودند که ملت ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبینند.

ماموستا عنایتی ضمن تشکر و قدردانی از همدلی مسئولین شهرستان دهگلان گفت: دراین مقطع زمانی که دشمان دنبال اختلاف افکتی، حزب گرایی، گروه وجناح بندی هستند مسئولان شهرستان با همدلی مشغول خدمتگزاری هستند که جای توصیف دارد.

ماموستا عنایتی با اشاره به انسان‌های مخلص و انقلابی گفت: انسان انقلابی کسی است که آنچه بر زبان بیاورد از قلبش نشات گیرد، اما متاسفانه امروز بدبختی مردم ما این است که بعضی‌ها آنچه بر زبان جاری می‌سازند به آن عمل نمی‌کنند و از جایگاه و موقعیت خود سوء استفاده می‌کنند و متاسفانه به آنان هم اعتماد می‌شود و به راحتی هم نظام را زیر سوال می‌برند.

امام جمعه دهگلان در ادامه با اشاره به امنیت آنرا مرهون ایثار و فداکار شهدا، جانبازان و آزادگان دانست و گفت: کسانی که اعتقاد قلبی به نظام اسلامی دارند باید تملق را کنار بگذارند و به آنچه اعتقاد دارند عمل نماید و به آنچه اعتقاد ندارند برای رضایت خداوند متعال خدمت به مردم آنرا کنار بگذارند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات