مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، همزمان با سراسر کشور صبح امروز در شهر‌های مختلف استان کردستان نیز آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۶۸۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  آیین ۲۲ بهمن امسال با شکوه بیشتر از سال‌های گذشته در شهر‌های استان کردستان آغاز شده و مردم با پیوستن به مسیر‌های راهپیمایی به سمت مکان تجمع حرکت می‌کنند.

مراسم رسمی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز دردر کردستان  همچون دیگر نقاط کشور آغاز شده است و کردستانی ها در حالی که پرچم غرور آفرین جمهوری اسلامی را دست دارند، شعار‌های «۲۲ بهمن یوم الله - یوم الله» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر می‌دهند.

ملت ایران در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همانند گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، یک‌بار دیگر با آرمان‎های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.
 

مردم استان از ساعت‌های ابتدایی صبح آماده برپایی این راهپیمایی بودند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کنند و نشان دهند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.


در شهر سنندج نیز مردم با حضور در میدان آزادی بعد از عبور از خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام خمینی (ره) در سه راه حبیبی تجمع خواهند کرد.


ائمه جمعه و جماعات، نماینده، ولی فقیه در استان، فرماندار سنندج، مسوولان ادارات و سازمان ها، فرمانده هان نظامی و انتظامی، ورزشکاران و هنرمندان، معلمان و فرهنگیان نیز همگام با مردم همیشه در صحنه سنندج، در راهپیمایی امروز حضور دارند.


در این راهپیمایی مردم با مشت‌هایی گره کرده شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله سر می‌دهند و یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات