خبرهای داغ:
یادواره 167 شهید شهرستان چادگان و شهدای طلبه و روحانی، با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، مسئولان ادارات و عموم مردم در روستای مشهد کاوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۷۱۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان در یادواره 167 شهید شهرستان و شهدای طلاب که در حسیسنیه قائم آل محمد روستای مشهد کاوه برگزار شد، پس از خیرمقدم گویی حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و بسیجیان و مردم شریف شهرستان، از حضور سراسر شور و نشاط اقشار مختلف مردم، در محفل معنوی شهدا، که زینت بخش اندیشه های ناب و خالص، دلیری ها و رشادت های غیرتمندانه ی شهیدان والا مقام شده است قدر دانی کرد و خاطرنشان کرد: تا ابد یاد پرافتخار شهیدان بر صفحه سپید روزگار و در تاریخ اندیشه های با غیرت و عظمت وابدی و سرمدی خواهد ماند.

سرهنگ پاسدار محمدمهدی مُلیانی راه موفقیت مردم و مسئولین را در سه چیز دانست: 1- پیروی از رهبر حکیم و فرزانه و وارسته که همه وجودش با آرمان های امام راحل اجین شده 2- استقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی که چشم طمع به نظام جمهوری اسلامی دوخته اند. 3- حرکت در مسیر اهداف نورانی و آموزه های شهدا

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها