مردم اردبیل در هوای سرد و برفی روز ۲۲ بهمن ماه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفته و اوج اقتدار و عظمت ملت ایران به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۱۱۰۷۲۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

راهپیمایی پرشور مردم دارالارشاد اردبیل در هوای ‌برفی/اوج اقتدار و عظمت ملت ایران در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ‌اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مردم دارالارشاد اردبیل علی رغم بارش برف و برودت هوا همراه با ملت غیور ایران اسلامی از آغازین دقایق امروز با اجتماع در مسیرهای راهپیمایی از ایستگاه سرعین تا میدان مصلی امام خمینی (ره) یوم الله 22 بهمن چهلمین سالروز پیروز انقلاب شکوهمند اسلامی را با یاد و خاطره امام و شهدا و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب اسلامی گرامی داشتند.

مردم انقلابی اردبیل فریاد "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل- ما با ولایت زنده ایم ، تاز زنده ایم رزمنده ایم- اردبیلی اویاخدی، انقلابلا دایاخدی" سردادند تا به جهانیان اعلام کنند تا زمانی که آمریکای جهانخوار و اسرائیل کودک کش غاصب دست از تجاوز و خونخواری بر ندارند ملت ایران دست از شعارهای ضد ظلم خود برنمی‌دارند، اری امروز پیر و جوان و زن و مرد همه به خیابان ها امدند تا اعلام کنند ای شهیدان بر آن عهدی که بسته‌ایم پایبندیم.

همزمان با مرکز استان راهپیمایی در سایر شهر‌ها نیز از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده و قرار است در پایان مراسم در شهر اردبیل محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور سخنرانی کرده و همچنین بیانیه راهپیمایی قرائت شود.

ارسال نظرات