راهپیمایی با شکوه ۲۲بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامي باحضور مردم، مسئولین کشوری و لشکری و بسیجیان سلحشور شهرستان کنارک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۰۷۳۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، حجت الاسلام والمسلمین بامری، امام جمعه شهرستان کنارک در این برنامه گفت: پس از انقلاب اسلامی در همه مسائل اعم از بهداشتی و در مانی؛ آموزشی؛ نظامی و... پیشرفت‌های چشمگیری داشته ایم. امروز کلیه تجهیزات نظامی بصورت صددرصد بومی در داخل خود کشور و توسط دانشمندان ایران اسلامی ساخته می‌شود.

وی افزود:مردم باید دست در دست هم دهند تا این گردنه‌ها را پشت سر بگذاریم و این انقلاب را به صاحب اصلی اش آقا امام زمان (عج) برسانیم.

دکتر صفدری مدیر کل بیمه سلامت استان نیز در راهپیمایی امروز در کنارک گفت:امروز ملت ایران گرد هم آمده تا یاد امام و شهدا زنده بماند. مردم ایران امسال نیز به با نمایش اقتدار خود به فرمود: ه امام راحل تو دهنی محکمی به به استکبار زدند.

وی در ادامه گفت:به برکت انقلاب اسلامی ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به جایی رسید ایم که دنیا باور کرده است که انقلاب ما یک انقلاب جهانی است.

امروز مردم شهرستان کنارک با حضور پر رنگ خود در این راهپیمایی تمام توطئه‌ها و و برنامه ریزی‌های دشمن برای کمرنگ جلوه دادن این حماسه و حرکت عظیم مردمی؛ را خنثی کردند تا دشمن بار دیگر سیلی محکمی از ملت ایران بخورد.
ارسال نظرات