خبرهای داغ:
همراه با مردم در جشن 40 سالگی

تا پای جان در راه انقلابیم/ سرانجام بیرون آمدن از زیر چتر انقلاب گمراهی است

کد خبر: ۹۱۱۰۷۶۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز میلیونها نفر از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم بصیر و ولایت مدار خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند  نیز همچون سایر هموطنان ما در جای جای ایران اسلامی امروز به خیابانها آمدند تا  با حضور پرشور خود چهلمین بهار انقلاب را جشن بگیرد و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن انزجار خود را از استکبار اعلام کردند.

در مسیر این حماسه با شکوه و با عظمت که پیوسته مردم از خیابانهای طالقانی، مدرس و شهدا به سیل جمعیت می پیوستند و همه با سر دادن شعار کوبنده به سمت میدان قدس در حرکت بودند با چند نفر از همشهریان گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

زهرا طالبی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:  مردم خودشان انقلاب اسلامی و این راه را انتخاب کردند و درهر زمان که باشد و هراتفاقی که بیفتد مردم پشت رهبرو جمهوری اسلامی ایستاده اند و ازآرمانهای انقلاب دفاع می کنند.

 وی با اشاره به اینکه با وجود تمام مشکلات پشت ولایت و انقلاب می ایستیم و ازآن دفاع کنیم افزود: اگر از زیر چتر انقلاب خارج شویم راهمان را گم می کنیم، حجاب و امنیت که به واسطه انقلاب بدست آوردیم را از دست خواهیم داد.

 طالبی با بیان اینکه اگر راه انقلاب را درپیش گیریم بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد بیان کرد: انقلاب ما ثمره خون شهیدانی است که برای تامین امنیت کشور و پاسداری از ارزشهای اسلام و انقلاب  جانشان را فدا کرد لذا تمام ما وظیفه داریم تا در این راهپیمایی ها شرکت کنیم و نگزاریم که خون شهدا پایمال شود .

زهرا سادات پور سجادی همشهری دیگری است که در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هدفش را از شرکت در این راهپیمایی دفاع از آرمانهای جمهوری اسلامی دانست و افزود: ما هرگز مملکت و رهبرمان و اسلام و انقلاب را تنها نخواهیم گذاشت.

 وی تصریح کرد: هر زمان که لازم باشد در صحنه حاضر می شویم و از اسلام و انقلابمان و جمهوری اسلامی دفاع می کنیم .

پورسجادی با بیان اینکه ما همیشه گوش به فرمان امام و رهبرمان هستیم افزود: مقام معظم رهبری  بارها فرمودند: که از توطئه های دشمنان نهراسید و همواره از انقلاب اسلامی  و آرمانهای آن دفاع کنید.

وی با بیان اینکه ما هرگز نباید از زیر چتر انقلاب و اسلام خارج شویم  افزود: اگر خدای نکرده زمانی به هر دلیلی از  ولایت و اسلام فاصله بگیریم حتما  مستکبران بر ما چیره خواهند شد و به سرنوشت کشورهایی همچون یمن و فلسطین دچار خواهیم شد.

پورسجادی با بیان اینکه باید مدافع خون شهدا باشیم  افزود: ما با تمام وجود  و در تمام صحنه ها و با هر مشکل  و سختی پای انقلاب ،  جمهوری اسلامی و خون شهدا ایستادیم و نمی گزاریم که خون شهدا پایمال شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار