همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یادواره شهدا در روستای ارغا از توابع شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۷۹۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ یادواره شهدای روستای ارغا از توابع شهرستان خلیل آباد شب گذشته همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آستان مقدس امام زاده سید قاسم (ع) این روستا با حضور پرشور مردم این روستا، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام نصیری در این مراسم با بیان اینکه به لطف رشادت‌های مدافعان حرم، امروز بدون هیچ مانعی، نیرو‌های ایرانی می‌توانند تا مرز اسرائیل پیش بروند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مثل یک خار در گلوی دشمنان است و این تحریم‌ها و فشار‌های ظالمانه، بی بهانه نیست.

وی با بیان اینکه امروز جبهه‌های مقاومت به مرز‌های اسرائیل رسیده است، خاطرنشان کرد: طولانی‌ترین جنگ اسرائیل با غزه به لطیف مقاومت از ۵۲ روز به ۴۸ ساعت رسیده است و حتی بعد از این جنگ ۴۸ ساعته وزیر جنگ اسرائیل تا مرز برکناری پیش می‌رود.

این کارشناس مسائل مذهبی با تاکید بر اینکه تمام این‌ها نشان از شکست اسرائیل و استکبار جهانی در مقابل جبهه مقاومت است، تصریح کرد: عزت جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای روستای ارغا با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها