خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا در گفتگو با بسیج:

تفکر انقلابی در همه عرصه ها، ضرورت امروز جامعه است

فرمانده سپاه جلفا در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در هادیشهر ترویج و نهادینه کردن تفکر انقلابی را، ضرورت امروز جامعه در تمامی عرصه ها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۰۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

خلیل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی از همان اوایل پیروزی انقلاب در تمامی صحنه‌های سرنوشت‌ساز حاضر شده و خواهند شد، اظهار کرد: مردم عاشورایی ایران اسلامی پس از گذشت 40 سال از انقلاب باز هم بر آرمان‌های والای خود تاکید کرده و در راهپیمایی 22 بهمن ماه به صورت پرشور حضور یافتند تا بازهم وفاداری خود را به نظام و رهبری نشان دهند.
وی با بیان ماندگاری این انقلاب تصریح کرد: اگر میخواهیم بدانیم این انقلاب به چه صورتی می خواهد ماندگار بماند باید بدانیم چه چیزی باعث به وجود آمدن انقلاب شده است، رمز پیروزی و پایداری این انقلاب ایمان، توکل به خدا و اطاعت از رهبری است.
شریفی در ادامه با برشمردن مهمترین تهدیدات فراروی نظام اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر سه اصل اسلام، رهبری و مردم بر پا شده است و اگر این سه اصل تداوم یابد، هیچ قدرتی نمی‌تواند به این نظام ضربه بزند.
عضو شورای تامین شهرستان یادآور شد: دشمنان انقلاب از پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی واهمه دارند و سعی می کنند با کارشکنی سد راه آرمان های بلند این ملت اسلامی شوند در حالیکه سخت در غفلت هستند چراکه بزرگترین نعمتی که خداوند متعال به این ملت عاشورایی و حسینی اعطاء کرده است ایمان به خدا و ارادت قلبی به اهل بیت (ع) و ولایت است.
فرمانده سپاه جلفا در پایان با اشاره به این که هشت سال دفاع مقدس با وجود تفکر بسیجی و تکیه بر توان داخلی به نتیجه رسید، گفت: اگر امروز هم میخواهیم در برابر توطئه های دشمن پیروز باشیم باید تلاش کنیم اجازه ندهیم این تفکر ارزشی و انقلابی در کشور کمرنگ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها