در پیامی فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از مردم استان برای حضور با شکوه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی نمود.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۱۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
قدردانی فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) از حضور حماسی مردم استان اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در پیامی فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل از مردم استان برای حضور با شکوه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه قدردانی نمود.

در بخشی از این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به فضل الهی در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر مردم مومن و انقلابی و ولایتمدار استان اردبیل، با حضور آگاهانه، ارزشمند و انقلابی همراه و همگام با خروش ملت بزرگ ایران، حماسه‌ای جاودان و ماندگار به یادگار گذاشته و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهنمد ایران را جشن گرفتنه و بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا را با اقتدار و با صلابت به رخ جهانیان کشیدند.

بی تردید این حماسه باشکوه، نشان از دریافت عمق پیام و تدبیر تاریخی حضرت امام (ره) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مد ظله العالی) و نمادی از نفرت عمومی مردم ایران در ۴۰ سالگی انقلاب از آمریکای جنایتکار است.

بر خود لازم می‌دانم از مردم انقلابی، ولایتمدار، مومن، همیشه در صحنه استان اردبیل در همه شهرستان‌ها و ملتی که چهل سال پشتیبان نظام و انقلاب و رهبری بودند، که در خلق این حماسه بزرگ نقش داشتند تشکر می نمایم و از خداوند متعال سربلندی و اقتدار هر چه بیشتر امت اسلامی را مسئلت کنم.


سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
ارسال نظرات