سردار احمدی:

تفکر انقلاب اسلامی در کشور‌های منطقه ریشه دوانده است

فرمانده سابق سپاه امام رضا علیه السلام گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های داهیانه امام و رهبری به ملت ایران هویت، عزت و عظمت بخشید و امروز در کشور‌های منطقه و جهان اسلام ریشه دوانده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۲۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار غلامرضا احمدی در یادواره ۱۱۰ شهید حوزه مقاومت بسیج ۳ ثارالله تربت حیدریه اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن عنایات، دستگیری و امداد‌های خدا و اهل بیت عصمت و طهارت بار‌ها برای این ملت و نظام تکرار شده که می‌توان به نمونه بارز آن در ۸ سال جنگ تحمیلی، ترور‌ها و فتنه‌ها اشاره کرد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) به ملت ایران هویت داد، ملتی که در دوران طاغوت هیچ اختیار و استقلالی از خود نداشت و اربابان آمریکایی و نفرات دوم و سوم سفارت ایالات متحده برای آن‌ها تصمیم می‌گرفت! امروز به برکت انقلاب اسلامی ملتی عزیز و مستقل و سربلند در جهان است.

فرمانده سابق سپاه امام رضا علیه السلام گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های داعیانه امام و رهبری به ملت ایران عزت و عظمت بخشید و امروز در کشور‌های منطقه و جهان اسلام ریشه دوانده است.

وی خاطر نشان کرد: نمونه بارز آن را می‌توان در سفر چراغ خاموش ترامپ رییس جمهور آمریکا که اخیرا برای چند ساعت به عراق سفر کرده جستجو کرد که با اینکه ۷ تریلون دلار هزینه کردند، اما جایی در منطقه ندارند و باید بصورت مخفیانه رفت و امد کنند و همه این‌ها به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است که اقتدار روز افزون را نصیب ملت ایران و جهان اسلام کرده است.

احمدی با بیان اینکه خودکفایی ایران در مسائل دفاعی و نظامی، پزشکی، نانو، هسته ای، و دیگر عرصه‌ها که مورد اعتراف دشمنان واقع شده حاصل اتکا به توانمندی داخلی است، افزود: امروز دقیق‌ترین موشک‌های دنیا توسط جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود آن هم با برد ۱۳۵۰ کیلومتر و حتی بالاتر که نقطه زن شدند و برد ۷۵۰ کیلومتری ان را همگان در دیالزور مشاهده کردند، همه این عزت و افتخار مرهون طهرانی مقدم ها، حسن باقری‌ها و جوانان برومند و رشیدی است که مایه فخر انقلاب و اسلام هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها