نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای تربت حیدریه مطرح کرد؛
نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای تربت حیدریه مردم سالاری دینی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با وجود تمام فراز و فرودها در مسیر سخت پیروزی انقلاب توانست بحث مردم سالاری دینی را در کشور مستقر کند و امروز ایران به عنوان الگویی برای تمام جوامع آزدیخواه دنیا تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴




به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی؛ حجت الاسلام صافدل در گردهمایی جامعه دانشگاهیان تربت حیدریه بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: چهل سالگی نمادی از بلوغ و بالندگی است و دنیا امروز به این باور رسیده که ایران روی پای خود ایستاده و ملت بزرگ ما توانسته در سایه انقلاب دست مستکبران را از کشور کوتاه کند.

وی جامعه دانشگاهیان را گروهی تعیین کننده در طول تاریخ انقلاب دانست و افزود : دانشگاهیان در جریان انقلاب نقشی کلیدی داشتند و امام راحل (ره) نیز با درنظر داشتن همین نقش حیاتی همواره بر ایجاد هویت اثرگذار در دانشجویان و دانشگاهیان تاکید داشتند.

وی درپایان مردم سالاری دینی را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با وجود تمام فراز و فرودها در مسیر سخت پیروزی انقلاب توانست بحث مردم سالاری دینی را در کشور مستقر کند و امروزه انقلاب اسلامی ایران به عنوان الگویی برای تمام جوامع آزدیخواه دنیا مطرح شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها