خبرهای داغ:
استاد مؤسسه امام خمینی(ره) قم گفت: انقلاب اسلامی استقلال و عزت کشور و ملت ایران را تضمین کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۲۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت‌الاسلام محمدابراهیم کفیل در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شهرستان شهرضا با بیان این‌که حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبری و خون شهدا است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی استقلال و عزت کشور و ملت ایران را تضمین کرد.

استاد مؤسسه امام خمینی(ره) قم با بیان این‌که انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی قرن حاضر در داخل و خارج کشور زمینه بروز تحولات زیادی را فراهم کرد، افزود: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن به معنی دفاع از امنیت و مخالفت با دخالت کشورهای خارجی در امور داخلی ایران است.

وی با بیان این‌که مردم در این روز از مسؤولان می‌خواهند تا همچون یک کارگزار واقعی جامعه اسلامی عمل کنند، گفت: با وجود فشارهای فراوان دشمن برای تحریک کشور و ایجاد مشکلات اقتصادی مردم امروز در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

کفیل با بیان این‌که خداوند در قرآن کریم برای مردمی که اراده دینداری داشته باشند، وعده نصرت و پیروزی داده است، بیان کرد: همان‌گونه که ملت ایران در 40 سال گذشته برابر سیاست‌های ضد ایرانی دشمن ایستادگی کردند، امسال نیز در صحنه ایستاد و با وجود مشکلات اقتصادی از سیاست‌های کشور دفاع کردند.

استاد مؤسسه امام خمینی(ره) قم با تأکید بر این‌که امام خمینی(ره) احیاگر اسلام در قرن حاضر است، تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران در سطح جهان، به عنوان یک ابر قدرت مطرح است و بسیاری از کشورهای دنیا در صدد ایجاد راه‌های همکاری مشترک با ایران هستند.

وی با بیان این‌که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد، مردم با وجود تمام مشکلاتی که دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد، همچنان در صحنه هستند، ادامه داد: با گذشت 40 سال از  انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب هنوز دست از خصومت بر نداشته و همچنان با توطئه‌های مختلف سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی را دارند.

کفیل با بیان اینکه اگر حکومت اسلامی وجود نداشته باشد، بسیاری از احکام الهی اجرا نمی‌شود، اضافه کرد: شهدای زیادی جان خود را تقدیم کردند تا احکام الهی در جامعه اجرا شود، نباید اجازه دهیم چیزی مانع رسیدن به هدف نهایی شود.

استاد مؤسسه امام خمینی(ره) قم با اشاره به این‌که مردم حساب عملکرد نامناسب برخی مسؤولان را از اصل نظام و ارزش‌های دینی آن جدا می‌دانند، افزود: مسؤولان در برابر خون شهدا مسؤول هستند، هیچ چیزی نمی‌تواند توجیه کم‌کاری، بی‌لیاقتی، اشرافی‌گری و فساد برخی مسؤولان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها