مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی در جمعه پرشکوه راهمپیایی۲۲بهمن ساوه گفت:

آمریکا در دستیابی به توطئه‌هایش علیه جمهوری اسلامی ناکام مانده است

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی در مراسم پرشکوه راهمپیایی۲۲بهمن ساوه گفت:با اقتدار انقلاب اسلامی، آمریکا در دستیابی به توطئه‌هایش ناکام مانده است.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۴۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری  بسیج استان مرکزی از ساوه، حجت‌الاسلام کاظم سپاسی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ساوه با اشاره به اینکه امروزه مهم‌ترین جبهه مقابل ایران اسلامی استکبار جهانی است، اظهار کرد: هم اکنون با اقتدار انقلاب اسلامی، آمریکا در دستیابی به توطئه‌هایش ناکام مانده است.

وی اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان شده و آرامش را از جبهه کفر و استکبار جهانی ربوده است.
مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی بار دیگر دین اسلام حیات مجددی یافت و به پهنه گیتی صادر شده است.
سپاسی هدف از تشکیل انقلاب اسلامی را دستیابی و احیای ارزش‌های اسلامی بر تکیه بر مردم سالاری دینی دانست و گفت: انقلاب اسلامی را نباید با مسایل و تحرکات مادی سنجید.
وی با بیان اینکه قبل از انقلاب مستشاران خارجی در کشورمان دارای قدرت بودند، افزود: امروزه به برکت نظام شاهد حضور و فعالیت مستشاران ایرانی در کشورهای دیگر هستیم که این امر مهم‌ترین دستاورد انقلاب محسوب می‌شود.
مدیرحوزه‌های علمیه استان مرکزی با اشاره به رشد و پیشرفت کشورمان در بخش‌های مختلف بیان کرد: مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران در برابر دسیسه‌های دشمنان رشد علمی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و... است.
سپاسی گفت: ایران اسلامی با کسب موفقیت‌های بسیار در عرصه جهانی ثابت کرده که آمریکا و همدستانش هیچ غلطی نمی‌توانند کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار