مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نظامی باعث ترس دشمنان شده است، گفت: ایران امروز در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نیازمند کار جهادی است و باید برای مقابله با تهدید‌های دشمن بصیرت و آگاهی‌های سیاسی و فرهنگی خود را افزایش دهیم.
کد خبر: ۹۱۱۰۸۵۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، یادواره شهدای روستای جعفرآباد از توابع بخش ششطراز شهرستان خلیل‌آباد شب گذشته با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و اهالی روستا و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در این مراسم بابیان اینکه استکبار جهانی به دنبال به انزوا کشاندن انقلاب اسلامی در مرز‌های خود بود، اظهار داشت: در طول این ۴۰ سال، دشمنان انقلاب اسلامی برای نابودی این نظام تلاش‌های زیادی را کردند.

وی بابیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی از مرز‌های ایران عبور کرده است، خاطرنشان کرد: آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و امام راحل و شهدای انقلاب در سطح جهان ترویج داده‌شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به آرمان‌های خود شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، تصریح کرد: فلسفه انقلاب اسلامی عدم پذیرش ظلم و استبداد بود.

وی با اشاره به اینکه استقلال و آزادی واقعی از خواسته‌های اصلی مردم کشور بود و در این مسیر همراهی‌های زیادی با انقلاب داشتند، اذعان کرد: مردم همواره در طول ۴۰ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران، قدرت استکبار جهانی را درهم‌شکسته‌اند.

سردار یوسفعلی زاده همچنین در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی همواره مانع تحمیل خواسته‌های استکبار جهانی به ملت‌های مظلوم منطقه شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری همچنان باقدرت به‌پیش می‌رود، ابراز کرد: دشمنان نیز برای از مسیر خارج کردن انقلاب اسلامی ایران توطئه‌های زیادی را به کار گرفته‌اند و خنثی کردن این توطئه‌ها مطمئناً کار جهادی می‌طلبد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نظامی باعث ترس دشمنان شده است، اظهار کرد: ایران امروز در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی نیازمند کار جهادی است و باید برای مقابله با تهدید‌های دشمن بصیرت و آگاهی‌های سیاسی و فرهنگی خود را افزایش دهیم.

وی در پایان ضمن تأکید بر حفظ اتحاد و اعتقاد بر آرمان‌ها، خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند، ولی اگر در این مسیر سستی کنند سیلی خواهند خورد.

در پایان با اهداء لوح از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها