مراسم ۲۲ بهمن در کوهبنان با حضور پر شور مردم برگزار شد

همزمان با یوم الله 22 بهمن مردم ایران اسلامی با حضور وصف ناپذیر و فریاد رسای خود پاسخی کوبنده به یاوه گویی های دشمنان و تهدیدهای بی اثر سران آمریکا دادند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۰۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛  همزمان با یوم الله 22 بهمن مردم ایران اسلامی با حضور وصف ناپذیر و فریاد رسای خود پاسخی کوبنده به یاوه گویی های دشمنان و تهدیدهای بی اثر سران آمریکا دادند تا آنان و ایادی شان بدانند ایران و ایرانی که الگویش امام حسین (ع) و قیام عاشوراست همیشه تاریخ سرافرازانه در مقابل مستکبران ایستاده و زیر بار ظلم نخواهد رفت.

امروز ملت قهرمان ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ، پیوند خود را با ولایت مستحکم تر از گذشته به رخ جهانیان کشاند و یک بار دیگر یاس و ناامیدی را بر دشمنان مستولی ساخت  و اطمینان و آرامش را به قلب های مستضعفان عالم هدیه کرد.

مردم شهرستان ولایت مدار شهرستان کوهبنان از پیر وجوان، زن و مرد، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده شهدا و مسئولان با در دست داشتن عکس حضرت امام (ره) ،عکس مقام معظم رهبری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند. 

در راهپیمایی شهرستان کوهبنان امروز همه آمدند تا بار دیگر همدلی و وحدت ایرانیان را زیر لوای ولی امر مسلمین جهان به جهانیان نشان دهند. 

مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان  امروز با عزت و اقتدار در صحنه حاضر شدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم به ثبت رساندند. 

در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان کوهبنان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله؛  مسولین اجرایی و قضایی، فرماندهان  نظامی و انتظامی، بسیجیان، قشرهای مختلف مردم، اصناف و بازاریان، دانشجویان، دانش آموزان، اساتید دانشگاه ها، فرهنگیان، علما و روحانیون ،خانواده های معزز شهیدان ،جانبازان و ایثار گران ، کشاورزان ،کارگران و کارکنان بخش خصوصی و دولتی معادن ذغال سنگ حضور داشتند.

قرائت قطعنامه سراسری که با تکبیر حاضران مورد تایید قرار گرفت، رو نمایی از سند خدمات چهل ساله انقلاب که توسط فرمانداری تدوین شده بود، اجرای سرود انقلاب با حضور 1357 دانش آموز و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از دیگر برنامه های سالروز پیروزی انقلاب در شهرستان کوهبنان بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار