خبرهای داغ:
ياسر متانت
امام جمعه خوانسار در جشن انقلاب بسيج طلاب گلپایگان:
حجت الاسلام خواجه كريمي در جشن فجر چهلم انقلاب بسيج طلاب گلپايگان،نفاق سازمانی را در ایجاد چالش و تهدید برای انقلاب اسلامی مخرب و تهدیدزا خواند و بر لزوم مبارزه با آن تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۱۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان ،به همت بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت امام خمینی(ره)،مراسم جشن فجر چهلم انقلاب در شب 22 بهمن،با حضور طلاب و وروحانیون،علما،اساتید حوزه علمیه،طلاب حوزه علمیه حضرت آیت الله گلپایگانی و تنی چند از مسئولین شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خواجه کریمی امام جمعه محترم خوانسار سخنران ویژه مراسم بود.

وی در بیان نفاق ساختاری در زمان بعثت نبی مکرم اسلام و ارتباط ان با حوادث دوران نبوت و پس ازآن و ارتباط آن با حوادث دوران حضرت علی (ع) و حضرت زهرای مرضیه ایراد سخن نمود.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه انقلاب فاطمی را زمینه ساز انقلاب اسلامی خواند و گفت:حضرت امام خمینی(ره) در زمان حاضر زمینه ایجاد حکومت اسلامی را در دوران غیبت فراهم نمودند.وی نقش نفاق سازمانی را در ایجاد چالش و تهدید برای انقلاب اسلامی مخرب و تهدیدزا خواند و بر لزوم مبارزه با آن تاکید کرد.همچنین حجت الاسلام زهره وندی در ابتدای مراسم نقش حوزه های علمیه را در تداوم انقلاب و روشنگری اقشار مختلف جامعه حیاتی خواند و بر لزوم ایجاد جریان سازی موثر و سازنده در جامعه تاکید کرد.

در پایان حاضرین همزمان با سراسر کشور در شب 22 بهمن همزمان با ساعت 21 شب درميدان مسجدجامع،همنوا با تمام ایرانیان، ندای الله اکبر را در شب فجر چهلم انقلاب سردادند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها