همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم سرافراز و سلحشور و همیشه در صحنه درگز، همراه و همگام با سراسر میهن اسلامی باری دیگر دست به دست یکدیگر راهپیمایی باشکوهی را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رقم زدند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۴۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مردم غیور و سرافراز درگز راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال خود را از چهارراه مخابرات آغاز و پس از طی خیابان‌های امام خمینی (ره)، میدان آزادی و خیابان شهید مدرس (ره) با مشت‌های گره کرده همراه با شعار‌های مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، بار دیگر وفاداری خود را به نظام و آرمان‌های مقدس انقلاب و امام شهدا به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان طول مسیر را در حالی که امام جمعه شهرستان، نماینده مجلس، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین ادارات و نهاد‌ها پیشاپیش آنان در حرکت بودند طی نمونده و در پایان مقابل مصلای نماز جمعه اجتماع کردند.

حجت الاسلام محمد حسین ایروانی امام جمعه شهرستان درگز در اختتامیه راهپیمایی که با تلاوت قرآن کریم و اجرای سرود توسط گروه دانش آموزان حکمت اندیشه آغاز شد گفت: حضور پرشور شما مردم در این راهپیمایی تودهنی بزرگی برای یاوه گویان و دشمنان این نظام است.

وی افزود: امروز انقلاب در اوج عزت و عظمت قرارگرفته و در بسیاری از شاخص‌ها رتبه‌های برتر را بدست آورده است.

حجت الاسلام ایروانی گفت: امروز به حمد خداوند منان و پشتوانه مردم گرامی ایران اسلامی ما چنان اقتداری را بدست آورده ایم که در منطقه حرف اول را می‌زنیم و زمینه‌ی آن فراهم شده است که آینده منطقه از آن جبهه مقاومت خواهد بود.

وی بر تلاش مسئولین برای پیشبرد اهداف انقلاب تاکید کرد و افزود: اگر مسئولین انقلابی داشته باشیم شاهد رشد همه جانبه انقلاب اسلامی در همه‌ی جوانب خواهیم بود.

لازم به ذکر است راهپیمایی مشابهی نیز در مراکز بخش‌های چاپشلو، لطف آباد، نوخندان و روستا‌های گپی و خادمانلو نیز با شکوه هر بیشتر برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها