فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گرانی، تورم، بیکاری و مشکلات اقتصادی خواسته انقلاب اسلامی نیست بلکه ذات انقلاب پیشرو بودن کشور است و مسئولان باید با فساد و تبعیض در کشور مقابله کنند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۵۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ دوم محمد رضا داجری در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سبزوار که با حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان در محل میدان کارگر برگزار شد گفت: ملت ایران اسلامی امروز ثابت کرده اند که انقلاب از حمایت‌های گسترده مردم برخوردار است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما خواهان ذلت و نابودی ملت ایران هستند، افزود: دشمنان ما وعده داده بودند که امسال دیگر زمان سقوط انقلاب اسلامی است، ولی به لطف مردم انقلابی ما تاکنون تمامی توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد.

وی گفت: شرط بزرگ انقلاب اسلامی اطاعت از ولایت فقیه و مرجعیت آگاه به زمانه بوده و معتقدیم اصل امت و امامت در اسلام ناب محمدی (ص) سرنوشت ساز است.

فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ما پیش بینی کرده بودند که مکاتب جدید می‌تواند جایگزین دین شود، ولی انقلاب اسلامی ثابت کرد که تمامی مکاتب در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) شکست پذیر است.

داجلری بیان کرد: انقلاب اسلامی ما بر گرفته از آرمان‌های امام خمینی (ره)، فداکاری شهدا و مبارزان با خفقان است و ما موظف به پاسداری از انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه امام مهربانی‌ها به ما وصیت کرده که حفظ جمهوری اسلامی از مهم‌ترین واجبات است و باید از ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم، تصریح کرد: هر فرد یا گروهی که با اهداف خاص در مقابل انقلاب اسلامی بایستند، محکوم به شکست است و اراده مردم در اوج درگیری‌های دهه ۶۰ ثابت کرده که مردم ما با وجود درگیری‌های داخلی، محاصره‌های اقتصادی و تحمیل جنگ هشت ساله دفاع مقدس دست از ارزش‌های انقلاب اسلامی برندارند.

فرماند گروه مهندسی ۴۷ سلمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب با تکیه بر محرومان و مستضعفان همیشه مقابل دشمنان پیروز است، ادامه داد: انقلاب اسلامی به واسطه عملکرد ناعادلانه حکوکت شاهنشاهی به وجود آمد و ظهور انقلاب اسلامی دست وابستگی به غرب را کوتاه کرد.

داجلری بیان کرد: به واسطه ظلم‌های حکومت شاهنشاهی مردم با تکیه بر قرآن کریم و رهبری انقلاب اسلامی به وجود آمد و به پیروزی رسیدند.

داجلری گفت: با وجود تمامی فشار‌های دشمنان توانسته ایم که اکثر بخش‌های تاثیر گذار رتبه‌های یک رقمی و دو رقمی در سطح جهان را کسب کنیم و با پشتیبانی ملت ایران اسلامی به بالاترین قله‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رسیده‌ایم.

فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در بدو پیروزی توانسته که حرکت‌هایی برای محرومیت زدایی و از بین بردن فقر در جامعه انجام دهد و همچنین با همت تمامی مسئولان فعالیت‌های زیرساختی متعددی در نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: مردان و زنان انقلابی باید دارای یک همت والا و روحیه شکست ناپذیر باشند، ولی متاسفانه برخی جنگ نکرده، در مقابل دشمن شکست خورده اند.

فرمانده تیپ ۴۷ مهندسی رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید روحیه شکست ناپذیری حضرت علی (ع) در کالبد مسئولان و ملت ایران اسلامی وجود داشته باشد، ادامه داد: گرانی، تورم، بیکاری و مشکلات اقتصادی خواسته انقلاب اسلامی نیست بلکه ذات انقلاب پیشرو بودن کشور است و مسئولان باید با فساد و تبعیض در کشور مقابله کنند.

داجلری بیان کرد: دشمنان در دی ماه سال گذشته استارت ضربه به نظام جمهوری اسلامی را زده بودند، ولی با هوشیاری مردم انقلابی ما این توطئه به خوبی خنثی شد و نشان داد ملت ما برای دفاع از ارزش‌های انقلاب همیشه حضور پر رنگ دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها