مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الا سلام علیمحمدی ، گفت: داشتن رهبری واحد به‌عنوان مدیریت برتر، قانون برتر یعنی قرآن و سنت نبوی و همچنین مردمی آگاه و متدین سه عنصر اصلی در مانایی و بقای انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۱۰۹۶۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ امروز پیر و جوان، بزرگ و کوچک و زن و مرد همزمان و هم‌صدا با ملت ایران اسلامی و با پای دل به کف خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر نشان دهند که پای انقلاب و آرمان‌های والای امام راحل و رهبری ایستاده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین اشرف علی‌محمدی مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم دهلران اظهار کرد: یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران این است که امروز زنان جمهوری اسلامی ایران با حضور موفق و بی بدیل در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، هنری، فرهنگی و ... به‌عنوان الگوی برتری برای زنان جهان اسلام و بشریت تبدیل شده‌اند.

وی افزود: امروز پس از گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و علیرغم تمامی توطئه‌ها و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که برای کشورمان به وجود آورده‌اند اما مردم ایران همچنان با صبر و استقامت خود پشت سر ولایت‌فقیه گام برمی‌دارند و از اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با اشاره به سه عنصر اصلی بقای انقلاب اسلامی، یادآور شد: داشتن رهبری واحد به‌عنوان مدیریت برتر، قانون برتر یعنی قرآن و سنت نبوی و همچنین مردمی آگاه و متدین سه عنصر اصلی در مانایی و بقای انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: در طول چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی مردم با حضور با صلابت و همیشگی خود در تمامی عرصه‌های انقلاب نشان داده‌اند که دل در گرو این انقلاب الهی دارند.

علی محمدی تصریح کرد: در زمان امام حسن(ع) چون یکی از عناصر اصلی و ارکان مانایی حکومت یعنی مردم پشت سر رهبر و قرآن وجود نداشت امام حسن(ع) ناگزیر به پذیرش صلح شدند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام خاطر نشان ساخت: امروز نیز دشمن بیکار ننشسته است و از طریق شبکه‌های اجتماعی در حال وارد کردن هجمه به این سه عامل و عنصر اصلی است و در تلاش است که مردم را نسبت به انقلاب ناامید و نگران کنند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب به دنبال نشاندن ملت ایران پای میز مذاکره هستند که در نهایت ایران را وادار به تسلیم کنند اما ملت ایران همچنان پای انقلاب و ولایت‌فقیه و آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که خدشه‌ای به این انقلاب الهی و مردمی وارد شود.

 

ارسال نظرات