خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی در سرخه

یادواره شهدای دانش آموزی در سرخه برگزار شد
کد خبر: ۹۱۱۱۰۰۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، یادواره شهدای دانش آموزی و مراسم وداع با شهید گمنام با حضور رئیس اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان، امام جمعه سرخه، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی در دبیرستان دخترانه آسیه سرخه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین شجاع با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام شهرستان گفت: ما انقلاب را به راحتی به دست نیاورده ایم اگر می‌خواهیم از این انقلاب و دین و مکتب دفاع کنیم باید حجاب را رعایت کنیم.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه دشمنان می‌خواهند حجاب را کمرنگ کنند اظهار داشت: برای حفظ نظام و این انقلاب، رعایت حجاب و درس خواندن لازم است؛ حفظ حجاب هم برای مردان و هم برای بانوان ضروری است
در ادامه مراسم، نجف زاده، رئیس اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان عنوان کرد: حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا باید سرلوحه تحصیل و زندگی دانش آموزان قرار گیرد.
وی ادامه داد: شهدا وجودشان سراسر نور است و همین استخوان‌های شکسته آن‌ها تأثیرگذار است؛ آن‌ها وجودشان وقتی وارد هر شهری میشود نوری بین همه تجلی می‌کند.
رئیس اداره حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان تصریح کرد: دشمنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های شومی داشتند، ولی وقتی این صحنه‌ها را ببینند دیگر فتنه دشمنان نتیجه‌ای نمی‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها