مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

مردم، 22 بهمن روز بصیرت، وحدت و عزت و اقتدار خود را نشان دادند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع مردم شهر مرزی سیه رود، روز 22 بهمن را روز تجلی بصیرت، وحدت و عزت و اقتدار ملت انقلابی ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۶۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت  ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: مردم ولایتمدار این خطه از دیار اسلامی امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه در این راهپیمایی، باردیگر در دفاع از انقلاب و تجدید بیعت باامام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب حماسه دیگری را خلق کردند.
وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای حقیقی کلمه، لبیک گویی به فرمان ولایت است، افزود: اقشار مختلف مردم از کوچک و بزرگ، پیر و جوان همه با حضور در این راهپیمایی مشت محکمی را بردهان یاوه‌گویان زدند.
حجت الاسلام صمددوخت خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ یاوه‌گوئی‌های ترامپ را در خیابان‌ها دادند و رییس جمهور آمریکا پاسخ محکمی از سوی مردم ایران دریافت کرد.
عضو شورای فرهنگی شهرستان در ادامه سه عامل ولایت ،اعتقاد مردم به اسلام و انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه‌های انقلاب را از مهمترین عوامل تداوم اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد.
حجت الاسلام صمددوخت بیان کرد: دشمنان از پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی واهمه دارند و سعی می کنند با کارشکنی سد راه آرمان های بلند این ملت اسلامی شوند در حالیکه سخت در غفلت هستند چراکه بزرگترین نعمتی که خداوند متعال به این ملت عاشورایی و حسینی اعطاء کرده است ایمان به خدا و ارادت قلبی به اهل بیت (ع) و ولایت است.
وی تاکید کرد: مردم ایران باحضورخود ثابت نمودندکه حول محور ولایت فقیه وحدت خود را حفظ کرده اند و بصیرت و هوشیاری خود را با حضور حماسی خود دراین روز به جهانیان ثابت نمودند در واقع 22بهمن تجلی بصیرت، وحدت و عزت و اقتدار ملت ایران است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان گفت: دشمنان این نظام که سیلی محکمی از ملت انقلابی ایران خورده اند هنوزدست ازخصومت برنداشته اند وبه دنبال طراحی فتنه های جدیدی هستندومردم بدانند که رمزبقا و پیروزی این انقلاب، حرکت حول محور وحدت و ولایت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار