جانشین فرمانده سپاه جلفا در گفتگو با بسیج:

مردم در 22بهمن عزت ایران را به جهانیان نشان دادند

جانشین فرمانده سپاه جلفا فرهنگ ماندن در خط ولایت را رمز پایداری انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ایران با حضور حماسی و پرشکوه خود در راهپیمائی 22 بهمن بازهم اقتدار، عزت ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۶۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷

 رشید صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، شکل دهی حکومت دینی در چهارچوب گفتمان نبوی و علوی، قرار داشتن به عنوان کانون بیداری و هدایت حرکت اسلام در منطقه و اسلام، الگونمایی در همه عرصه ها برای ملت ها، کارآمدی نظام در جهت پاسخگویی به سازمانها، جامعه و مردم را از مهمترین اهداف و آرمانهای نهضت ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) عنوان کرد.
وی اظهار داشت: امروز فتنه جدید دشمن تضعیف روحیه انقلابی و خارج کردن نیروهای انقلابی از صحنه است و تجربه این انقلاب نشان داده است که در هر عرصه و جبهه ای که موضع انقلابی و جهادی داشته ایم در آن زمینه پیشرفت داشته ایم پس باید با عمل به تکلیف و حفظ روحیه انقلابی در مقابل فتنه دشمنان سدی محکم ایجاد کنیم.
صادقی تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمنان را حفظ ارزش های انقلابی دانست و اظهار داشت: متکی به ارزشهای اسلامی و انقلابی نه تنها فشار دشمن را خنثی می سازد بلکه امکان پیش برندگی انقلاب اسلامی و حرکت به سوی تمدن اسلامی را نیز فراهم می کند.
جانشین فرمانده سپاه جلفا در پایان ، پیروزی و نجات از حکومت طاغوت ، عزت و عظمت ، امنیت و آرامش ، دستیابی به قدرت و حکومت در چهاچوب اسلام و با محوریت ولی فقیه و نبدیل شدن ملت ایران بعنوان ملت نمونه را از عواملی دانست که در سایه صبر واستقامت ، خداوند متعال بر ملت انقلابی ایران عطا فرموده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار