امام‌جمعه شهرستان چگنی گفت: همه آن‌هایی که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی در مقابل توطئه دشمن ایستادند و جنگیدند یادگاران دفاع مقدس هستند و شهدا رفتند تا ما شاهد این امنیت و آسایش باشیم.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۶۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سوری امام‌جمعه شهرستان چگنی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از اصلی‌ترین استراتژی دشمن نفوذ است و امروز دشمن در حوزه‌های مختلف درصدد نفوذ است.

وی افزود: دشمن با امید به منفعت‌طلبان و فرصت‌طلبان درصدد نفوذ در دستگاه سیاسی است در حوزه امنیتی با تقویت گروه‌های تکفیری، پشتیبانی از گروه‌های سلطنت‌طلب و منافقین است و به دنبال تفرقه و استکبارستیزی است؛ که همه ما باید نسبت به این موضوع کاملاً آگاه و با بصیرت رفتار کنیم.

 امام‌جمعه شهرستان چگنی در مورد استکبارستیزی به سخنرانی پرداخت و گفت: کسانی که اندیشه آن‌ها برگرفته از لیبرال و دموکراسی و گفتمان سازش بار است دشمن است.

 سوری خط فکری نظام ما را خط‌مشی مکتب قرآن دانست و افزود: اصول مسلم ان یکی ایستادگی و مقاومت دربرابردشمنان است و دوم استکبارستیزی و سوم مبارزه با ظلم و ستم است.

 

وی عنوان کرد: همه آن‌هایی که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی در مقابل توطئه دشمن ایستادند و جنگیدند یادگاران دفاع مقدس هستند و شهدا رفتند تا ما شاهد این امنیت و آسایش باشیم.

 

 امام‌جمعه چگنی حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی و مقابله با هجمه‌های دشمن در این عرصه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در عرصه جنگ نرم؛ نوجوانان و جوانانی قد علم کرده‌اند که هم در عرصه جنگ سخت آماده‌اند و هم در عرصه نبرد رسانه‌ای و فضای مجازی آماده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات