خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در بخش چم خلف عیسی و منطقه امامزاده عبدالله (ع) با حضور بسیجیان، مسئولان و آحاد قشر های مختلف مردم در هوای بارانی برگزار و حماسه ایی با شکوه به نمایش گذاشتند .
کد خبر: ۹۱۱۱۰۹۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

مردم فهیم و با بصیرت و ولایتمدار بخش چم خلف عیسی و منطقه امامزاده عبدالله (ع) در حالی جشن چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار نمودند که اوج شکوه و حماسه و اقتدار را در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن به نمایش گذاشتند و به دشمنان اسلام مخصوصا آمریکای جنایتکار درس های بزرگی دادند که همیشه در هر شرایطی پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب خود هستند.

اهالی روستاها و بخش چم خلف عیسی و منطقه امامزاده عبدالله(ع) روستای مالکی و امامزاده عبدالله(ع) با شور و نشاط در خط ولایت فقیه هستند و با جان و دل از چهلمین بهار انقلاب اسلامی خود دفاع می کنند.

حضور نونهالان، نوجوانان و جوانان در میان جمعیت شرکت کنند در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن رنگ و بوی خاصی را داده و فریادهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا با آرمان های امام راحل و شهدا پیمانی انقلابی و جهادی ،ایثاری و شهادت طلبی بستند‌.

پس طی نمودن مسافتی بصورت نظم و با ایجاد همدلی و همبستگی به گرمی در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن استقبال و اعلامی آمادگی نمودند که با الگو پذیری از حماسه عاشورا هرگز اجازه تهدید به سزمین آب و خاکی کشور را نخواهند داد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها