خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن ، حضور پرشور والدین شهدا در میان نوجوانان وجوانان هندیجان رنگ و بوی خاصی درجشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی داده بودند که با خوش رویی نوجوانان و جوانان نسل چهارم از انقلاب را توصیه به ادامه راه و اهداف امام راحل و شهدا و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری می نمودند و از ایثارهای شهدا و دوران انقلاب خاطراتی را بازگو می کردند.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۹۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

بسیجی رزمنده حاج علی شعبانی پدر شهید حسین شعبانی اظهار کرد: شما نوجوانان و جوانان آینده سازان انقلاب اسلامی ایران هستید و همیشه از ولایت فقیه پشتیبانی کنید و گوش به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری بدهید و ما هرچه داریم به برکت خون های مطهر شهدا و زحمات امام راحل بوجود آمده است.

وی افزود: دهه مبارک فجر امسال نسبت به قبل تفاوت های ویژه ای داردچون چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان اسلام از جمله آمریکای جنایتکار می گیریم و شما جوانان قدرشناس نعمت انقلاب باشید و این انقلاب با افتخار در دنیا به عنوان یک الگو معرفی شده است.

وی بابیان حفظ آرمان های امام راحل و شهدا و مقابله با تهدیدات دشمنان اسلام گفت: حفظ آرمان های امام راحل و شهدا در این شرایط حساس کنونی یک وظیفه و تکلیف است نباید به دشمنان اجازه هر گونه تهدید را داد و پیروزی انقلاب اسلامی بانثار خون های پاک شهدا و رشادت های مردم ایران بوجود آمده است.

پدر شهید حسین شعبانی عنوان کرد: جوانان و نوجوانان سراسر کشور با عضویت در بسیج و هیات های مذهبی همراه با بصیرت با شجاعت کامل از دستاوردهای انقلاب و اهداف امام راحل و شهدا پشتیبانی می کنند و آینده با عزت ایران اسلامی با وجود جوانان بهتر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها