خبرهای داغ:
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهملین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم رامشیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۰۹۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

*راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان رامشیر برگزار شد.*

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان رامشیر، مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرستان رامشیر با حضور فرمانده سپاه رامشیرجناب سرگردمنصوری، سید مجیدحسینی نژاد سرپرست فرماندار ی رامشیر، حجت الاسلام والمسلمین‌ معرف امام جمعه شهرستان، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولین و کارکنان ادارات ، شوراهای شهرروروستا ،دهیاران، شیوخ و سران عشایر، روحانیون، فرهنگیان، دانشجویان واساتید دانشگاهها، دانش آموزان، کسبه و اصناف، ورزشکاران، کشاورزان و کامیون داران و سایر اقشار مردم ولایتمدار شهرستان رامشیر برگزار شد.

این حرکت عظیم مردمی در شهرستان رامشیر از روبروی فرمانداری آغاز و با شعارها و پلاکاردهایی با مضامین استکبار ستیزی و مقاومت در برابر زورگویی‌های دشمن تا مصلای امام خمینی(ره) ادامه پیدا کرد.

حجت السلام معرف امام جمعه رامشیر همچنین با اشاره لزوم وحدت بین آحاد مردم مسلمان ایران گفت: ویژگی هایی چون رهبری قدرتمند، دفاع از مظلومان جهان، توان منطقه ای و توان موشکی لرزه بر اندام دشمنان انقلاب اسلامی انداخته است.

حجت السلام معرف در این آیین گفت: مردم ما امروز آمدند تا نشان دهند ما همچنان زنده ایم و از انقلاب خود دفاع می کنیم.

حجت السلام معرف با بیان اینکه دشمنان خواب هایی برای ملت ایران دیده بودند و نمی خواستند انقلاب به چهل سالگی برسد و می گفتند کریسمس را در تهران جشن میگیریم اما ببینند که ملت ما با هوشیاری خود و رهبری فرزانه آیت الله خامنه ای همچنان دسیسه های آنان را خنثی میکنند و فریاد لااله الا الله را به خیابان های واشنگتن می کشانند. در پایان این مراسم قطعنامه 22 بهمن ماه سال 97 در هشت بند قرائت شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها