خبرهای داغ:
رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای: راه‌پیمایی ۲۲ بهمن یکی از شگفتی‌سازی‌هاست؛ مثل خود انقلاب. جشن انقلابِ دیگر کشورها را هم دیده‌ایم که یک مراسم رسمی است و رژه‌ی نیروهای نظامی و مانند اینهاست، اما اینکه مردم بیایند به خیابان‌ها، در هوای سرد بهمن و جمعیت‌های عظیم چند ساعت راه بروند و سخنرانی گوش کنند و این راه‌پیمایی۴۰سال ادامه داشته باشد، از شگفتی‌هاست؛ این دشمن‌شکن است و دشمن را مغلوب می‌کند؛ این نشان‌دهنده‌ی عزم ملی است؛ این حضور عمومی ملت ایران در صحنه است و نشان‌دهنده‌ی وحدت ملی است. بنده معتقدم امسال این حرکت راه‌پیمایی ۲۲بهمن پرشکوه‌تر از سال‌های قبل خواهد بود. ۹۷/۱۱/۱۹
کد خبر: ۹۱۱۱۱۰۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۸

 

دشمنان کینه توز ملت ایران ۴۰ سال برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند و توطئه ­‌های پیچیده­‌ای برای از پا در آوردن مردم و ساقط کردن این نظام طراحی و اجرا کردند ولی بحمدالله و با تأییدات الهی و عنایات ائمه اطهار و رهبری های روشنگرانه و الهی امامین انقلاب اسلامی و حمایت و حضور مردم بصیر، نتوانستند کاری از پیش ببرند و نقشه های شومشان نقش بر آب شد.

امروز انقلاب اسلامی همانند قطاری پرسرعت در حال حرکت است و دشمنان و منافقین و بدخواهان نظام را مقتدرانه از سر راه بر می دارد.

امسال نیز مردم غیور و شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با حضور در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب حماسه آفریدند.

مردم ولایتمدار، عشایر و اقوام انقلابی، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین و سران نظام، همچون سالهای گذشته با وحدت و یکپارچگی در این راهپیمایی باشکوه شرکت کرده و با عزت و صلابت با رهبر و آرمان های والای انقلاب تجدید بیعت کردند.

امسال نیز مانند ۴۰ سال گذشته مردم سرافراز و انقلابی ایران به میدان آمدند و فریاد عزت و آزادی سر دادند تا به گوش جهانیان و کشورهای مستکبر جهان برسانند که در اوج سختی ‌ها نیز مردانه پای این انقلاب ایستاده‌ و برای این انقلاب تا آخرین نفس از خودگذشتگی و فداکاری می ‌کنند.

راهپیمایی باشکوه امروز مردم ایران مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان داخلی و خارجی بود. مردم مومن و ولایتمدار در سراسر کشور با حضور در جشن چهل سالگی انقلاب بار دیگر ثابت کردند که همچنان پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

یادداشت: علی حسنی پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها