خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، نشست بصیرتی سیاسی با سخنرانی برادر پاسدار عباس زهیری مسئول سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و حضور مسئولین و شورای حوزه، فرماندهان پایگاه ها و جمع کثیری از بسیجیان در حوزه مقاومت بسیج ولفجر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۰۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

در این نشست زهیری در ابتدای سخنان خود ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و بعثت ۴۰ساله انقلاب اسلامی به زعامت امامین انقلاب و تسلیت سالروز شهادت دختر نبی اکرم (ص) و سیده نساء العالمین به حاضرین فرمودند: بی شک انقلاب اسلامی ایران از مهمترین رخداد های قرن بیستم بود، انقلابی که از نظر ایدئولوژی جهان را به طور اساسی دگرگون کرد.

ایشان به تلاش، مقاومت و صبر و بردباری ملت ایران در طول ۴۰ ساله انقلاب اشاراتی داشتند و عنوان کردند: در طول این ۴۰ سال امریکای جنایتکار و اذناب او انواع و اقسام فشارها از ترور و جنگ تحمیلی گرفته تا محاصره اقتصادی برای سرنگونی و یا محدود کردن فروگذار نکردند، لیکن به برکت و عنایت اهل بیت (ع) و برکت وجودی مقدس رهبر معظم انقلاب و امت انقلابی و صبور این پرچم کماکان در بلندای افق است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی گذشته از چندین و چند نمونه های پیشرفت داخلی در غرب آسیا نفوذ، اقتدار و تصمیم ساز شده است و مبنا بر اساس ائتلاف ساز بنا نهاده و محور مقاومت بعضی از قدرت نظامی را به نمایش گذاشته است .

ایشان در پایان اذعان داشت: در سطح جهان نیز با نشستن ۵قدرت جهان در یک طرف میز مذاکره با جمهوری اسلامی ایران به یقین نشان دهنده جایگاه سیاسی ایران در جهان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها