نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

ریشه‌کنی حاکمیت طاغوت بزرگترین نعمت است

آیت الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی تصریح کرد: امروز دشمنان از ضربه زدن به نظام اسلامی مایوس شده اند.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۰۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم پرشکوه راهیمایی 22بهمن گفت:مردم شریف و شهید پرور زنجان حماسه ای دیگر آفریدند .

آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی با بیان اینکه بانوان زنجانی نخستین راهپیمایی علیه رژیم پهلوی را برگزار کردند، اظهارداشت:قرآن کریم چهل سالگی را سال شکرگزاری خطاب می کند.

وی با اشاره به یاد و خاطره 3 هزار شهید استان زنجان و 134 شهید والفجر 8 و شهدای انقلاب اسلامی،تصریح کرد: ما باید نعمت بزرگ ولایت و امامت را شکرگزاری کنیم و امروز نعمت رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم را ارج می‌نهیم‌.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه یکی از نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی نعمت استقلال است ،خاطر نشان کرد:ریشه‌کن شدن حاکمیت طاغوت بزرگترین نعمت است که خداوند به ملت ایران عطا کرده است و چه بسا که قدر دانستن این نعمت موجب افزون شدن آن می‌شود.

آیت الله دولابی با اعلام اینکه در انرژی هسته ای، رتبه های علمی، نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی ایران حرف های بسیاری برای گفتن دارد،ابراز داشت:تولید بنزین در کشور، پرتاب ماهواره به فضا، ساخت هواپیماهای جنگنده، خودکفایی در تولید موشک‌های بالستیک نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است‌.

وی با بیان اینکه مسیر پیشرفت از راه استقلال می گذرد ، افزود:در سایه استقلال این موفقیت ها حاصل شده است که باید این مسیر را برای ادامه راه، طی کنیم.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اقتدار ایران اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن امروز صدها کیلومتر عقب رانده شده است و با تکنولوژی موشک های نقطه زن سرکرده داعش در خانه خودش در مرز عراق و سوریه مورد هدف قرار گرفته و هلاک می شود.

دولابی با اشاره به اینکه ایران در بین 25 کشور تولید کننده علم، رتبه بسیار خوبی دارد که این امر نشان از قطع وابستگی از دشمنان است،خاطرنشان کرد:ایران در عصر حاضر جزء 13 کشور برتر جهان از نظر سیاسی و هجدهمین کشور از نظر اقتصادی جهان است.

وی افزود:مردم با همه وجود مشکلات تا پای جان در راه دفاع از انقلاب ایستاده اند و حضور پرشور مردم در این راهپیمایی نشانگر این است که مردم مسائل فرعی را از اصلی تشخیص می‌دهند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ایران دشمن خود را شناخته و کاملا واقف به موضوع هستند،اظهار داشت: امروزه مشکلات ریشه در خیانت‌های آمریکای جنایتکار دارد و «شعارمرگ بر آمریکا» را با جان و دل سر می‌دهند و مردم مشکلات را به پای نظام نمی‌نویسند.

ارسال نظرات