سرهنگ جعفرزاده در گفتگو با بسیج: امروز حضور پر شور و شعور مردم در صحنه های نیاز، در واقع اثبات کننده همسویی نظام و انقلاب اسلامی با مردم مومن و انقلابی حول محور الله است که با وحدت کلمه در مقاطع مختلف یاری گر دین خدا هستند و نصرت می گیرند.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۶۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار عبدالله جعفرزاده در گفتگو با بسیج ، ضمن تقدیر از حضور مردم وفادار، آگاه و دلداه به ولایت، امام(ره) و آرمانهای انقلاب اسلامی، با استناد به فرامین امام خمینی(ره) مبنی بر اتکا ملت به الله و وحدت کلمه ، گفت: امروز حضور پر شور و شعور مردم در صحنه های نیاز، در واقع اثبات کننده همسویی نظام و انقلاب اسلامی با مردم مومن و انقلابی حول محور الله است که با وحدت کلمه در مقاطع مختلف یاری گر دین خدا هستند و نصرت می گیرند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با اشاره به اینکه شک نباید کرد این مردم با اتصال به کلام الله ، انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) خواهند سپرد، درباره اقدامات مربوط به چهل سالگی انقلاب اسلامی در ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار گفت: برنامه های مختلفی اعم از تریبون انقلاب، لیگ انقلاب، سینمای انقلاب فاطمی و اقتصاد انقلابی از دیماه تا 22 بهمن طراحی شد.

سرهنگ جعفرزاده یادآور شد: در این برنامه ها ، افتتاح 16 پروژه شامل؛ تعمیر و مرمت مسکن محرومین در محله های؛ اسدی، فیروزآباد و شهرک شهید رجایی، بازسازی ساختمان حسینیه حسین بن علی(ع) محله اسدی که استفاده های مختلفی از آن می شود و ارائه خدمات بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون انجام گرفت.

وی با اشاره به بازسازی و ایجاد یادمان برای مزار یکی از 4 شهید انقلاب اسلامی (شهید اسماعیل عباسیان) در سطح شهرستان اضافه کرد: ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار به عنوان مجری ستاد چهل سالگی انقلاب بجای ایجاد نمایشگاه متمرکز اقدام به برپایی 3 نمایشگاه در سه نقطه پر تردد شهری برای بهره برداری بیشتر و راحت تر مردم انقلابی از دستاورد های فرهنگی، علمی، انقلابی و اقتصادی کرد.

فرمانده سپاه فریدونکنار عنوان داشت: در مقوله دستاورد های اقتصادی انقلاب، بیش از 2 میلیارد تومان وام به منظور تامین نیاز کارآفرینان در عرصه های خود اشتغالی مانند پرورش بلدرچین، ماکیان و ... پرداخت شد که صاحبان آن کارگاه ها امروز چندین نفر از مردم شهرستان را مشغول کار و تولید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها