خبرهای داغ:
مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان جوانرود
کد خبر: ۹۱۱۱۱۶۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 22بهمن 1397 با حضور گسترده مردم و مسئولین در شهرستان جشن گرفته شد

مردم فهیم و با بصیرت جوانرود با تشکیل صفوف متحد و پیوسته در راهپیمایی یوم الله22بهمن،شکوه دیگری از حضور حماسی خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند و پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج جوارود ،اقشار مختلف جوانرود به ویژه جوانان و نوجوانان که پیشاپیش آنان امام جمعه و روحانیت،فرماندار ،نیروهای نظامی و انتظامی ، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مسئولان در حرکت بودند با خلق حماسه ای به یاد ماندنی حمایت خود را از نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راه پیمایی با طی کردن میدان مولوی و خیابان 22بهمن با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل ،22بهمن یوم الله است ،ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ،در میدان بسیج شهر تجمع کرده و با آرمان های امام راحل (ره)،شهدا و مقام عظمای ولایت عهدی دوباره بستند.

فرماندار جوانرود در اجتماع بزرگ مردم جوانرود ضمن تقدیر از حضور گسترده و پرشورآنها گفت:حضور آگاهانه مردم دو پبام دارد اول برای دشمنان این آب و خاک و دنیای استکبار ،بعد از چهل سال پیروزی مردم همچنان در صحنه هستند و با افتخار به گذشته به آرمان های انقلاب و امام (ره)وفادار هستند و در مقابل هرگونه ظلم و تعدی و افزون خواهی دنیای استکبار قاطعانه ایستاده و سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

پیام دیگر ،ایجاد تعهد مضاعف برای مسولان و همه خدمت گزاران نظام است

وی اظهار داشت :امروز ملت ثابت کردند که لایق و شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولان هرچه در توان دارند باید در راه خدمت رسانی صادقانه و بی منت برای این مردم شریف و قدر شناس هزینه کنند

و در آخر مراسم قطعنامه قرائت گردید که مردم با تکبیر الله اکبر،خامنه ای رهبر، مهر امضاء بر بندهای قرائت شده زدند

ارسال نظرات