سردار علی محمد اکبری در اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: اصحاب رسانه نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم و خنثی سازی فتنه های دشمن بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۷۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی‌محمد اکبری در این آئین با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نقش اصحاب رسانه و مطبوعات در خلق این حماسه بزرگ را مهم ارزیابی کرد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (علیه السلام)، افزود: دشمن تمام توان خود را به کار گرفت تا مردم در صحنه نباشند، اما تلاش بی‌وقفه اصحاب رسانه توطئه‌های دشمن را خنثی کرد که این تلاش اصحاب رسانه مثال زدنی است.

سردار اکبری،  با تقدیر از همکاری بسیاری خوب اصحاب رسانه و جراید و رسانه ملی با سپاه و بسیج در انعکاس اخبار فعالیت ها و اقدامات این نهاد انقلابی، ادامه داد: اصحاب رسانه نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم  و خنثی سازی فتنه های دشمن بر عهده دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به گوشه هایی از خدمات سپاه و بسیج در استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و محرومیت زدایی را یکی از مهم ترین برنامه ها این نهاد انقلابی علاوه بر رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن دانست.

وی ادامه داد: در ادامه برنامه های محرومیت زدایی، روز چهارشنبه 24 بهمن ماه،  50 خانه مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور سردار حزنی، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: در یک اقدام اساسی، یکهزار و 300 جهیزیه  نیز برای زوج های جوان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری از سوی بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تهیه شده که با حضور سردار حزنی تحویل خانواده های بی بضاعت می گردد.

اکبری در ادامه از اجرای یک هزار و 300 طرح محرومیت زدایی در استان از سوی سپاه و بسیج خبر داد و گفت: اهدای 300 فقره جهیزیه به نوعروسان و احداث 50 خانه برای افراد نیازمند از دیگر این فعالیت ها به شمار می آید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، به ویژگی های رسانه های انقلابی نیز اشاره کرد و گفت: حق‌بینی، حق‌گویی و حق‌طلبی از ویژگی‌های یک رسانه انقلابی می باشد.

در این جشنواره از 34 اثر برگزیده حائز مقام های اول تا سوم و قابل تقدیر  به اضافه فعالان رسانه ای که بیشترین همکاری را با سپاه و بسیج در طول سال داشتند، جمعاً به تعداد 131نفر تجلیل شد.

ارسال نظرات