خبرهای داغ:
فرمانده دانشکده امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
فرمانده دانشکده امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ثابت کردند که استقلال دارند و پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، بدانید شهدا نیز در کنار شما در این راهپیمایی شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۱۱۷۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سردار صباغی فرمانده دانشکده امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن در شهر الوند اظهار داشت :امروز مردم ثابت کردند که استقلال دارند و پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.
وی افزود : آفرین بر شما مردم غیور شهر الوند که در تمام لحظات پای این انقلاب ایستادید.
این مسوول در ادامه افزود: بدانید شهدا نیز در کنار شما در این راهپیمایی شرکت می کنند. دشمنان ما در حال جنگ نرم با ابزار های ماهواره و اینترنتی هستند تا ذهن مردم را نسبت به انقلاب بد بین کنند.
سردار صباغی گفت : ملت ایران با توجه به مشکلات پیش آمده پای انقلاب ایستاده اند، ملت ما باید مطالبه گری را یاد بگیرد.
فرمانده دانشکده امنیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: یک سری ها بر کوس نداری و بدبختی می زنند اما اینطور نیست، در دور افتاده ترین روستا های استان قزوین اولیه امکانات رفاهی وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد : جاده سازی و پیشرفت تکنولوژی همه به برکت انقلاب اسلامی بوده است، یادمان نرود دکتران این مملکت یا هندی بودند یا پاکستانی، این امکاناتی که امروز در کشور فراهم است به برکت انقلاب است.
این مسوول افزود : امروز عراقی ها دست و پا میزنند تا آمریکایی ها را از کشورشان بیرون کنند ولی نمی شود چون رهبری واحد ندارند و درود بر شما که در کنار رهبرانتان ایستادید و دشمن را از خاکتان بیرون کردید.
سردار صباغی افزود : سردار حاجی زاده می گوید یک موشکی که از ایران به طرف سوریه شلیک می شود 2200 شرکت او را ساپورت می کند، چگونه می شود که ماشین سازی ما این قدر ضعیف عمل می کند، برای این که نیروی نظامی ما به یک نفر اقتدا می کند و از یک نفر دستور می گیرد.
وی در پایان افزود : هدف دشمن از زدن سوریه، ایران بوده و عده ای ابن الوقت می گویند چرا پول ها را در سوریه خرج می کنید، اگر پول ها در سوریه و عراق خرج نمی شد امروز باید شاهد این بودیم که داعش در شهر الوند حضور داشت و دست به جنایت می زد.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها