یادواره شهدای روستای یدک همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت حوزه مقاومت بسیج امام جواد (ع) سپاه ناحیه قوچان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در ابتدای این مراسم سرهنگ دوم پاسدار عباس فروزان مهر؛ فرمانده سپاه ناحیه قوچان ضمن تبریک ایام فجر فاطمی وتسلیت به مناسبت روز شهادت حضرت زهرا (س) خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت خانواده معظم شهدا واهالی خوب ومومن روستای یدک وهمچنین خیر مقدم عرض می‌کنم خدمت فرماندار شهرستان، فرماندهی انتظامی شهرستان، مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین معصومی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی آقای آسوده، مسئول عقیدتی –سیاسی مرزبانی خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین رامیاروسایر عزیزانی که در جلسه شرف حضور دارند واز عزیزانی که این یادواره را برگزار کردند که ماتوفیق پیدا کنیم در این محفل شهدایی حضور پیدا کنیم تشکر می‌نمایم ما با برگزاری این یادواره‌ها روح ونشاط تازه‌ای پیدا می‌کنیم.

در ادامه سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رامیار مسئول عقیدتی –سیاسی مرزبانی خراسان رضوی بیان داشت: این مراسم که همزمان شده با روز شهادت حضرت زهرا (س) باید این مطلب را عرض کنم که حضرت زهرا (س) یک الگو بود و در خانه چه در تربیت فرزندانش و چه در رفتار با همسر گرامیشان حضرت علی (ع) اسوه بود، اما متاسفانه امروز ما در جامعه خانواده‌هایی را می‌بینیم که دچار از هم گسیختگی شده اند و وقتی که زن و شوهر از کرامت بالایی برخوردار نباشند نمی‌توانند فرزندان خوبی را تربیت کنند وامروز هدف دشمن از هم گسیختگی خانواده‌های ایرانی است که ما باید سعی کنیم تا این اصلاح شود. فاطمه زهرا (س) در بیرون از خانه نیز زنی الگو وسیاستمدار بود آن هم سیاست فاضله که از حضرت علی (ع) دفاع جانانه‌ای انجام داد واز ولایت وامامت دفاع کرد وتمام قد در برابر دشمنان امامت وولایت ایستاد تا جانش را فدای امامت وولایت کرد.

وی افزود: ما درس ولایتمداری، ایثار، شهادت را از خانم فاطمه زهرا (س) آموخته ایم وان شاء الله زنان ما نیز اینگونه زندگی کنند و پیرو، ولی خود باشند وخدایی نکرده به خاطر مشکلات اقتصادی وسایر مشکلاتی که در جامعه وجود دارد دست از ولایتمان بکشیم وامیدواریم مدیران جامعه قدر این مردم خوب وهمیشه در صحنه را بدانند وسعی در رفع این مشکلات داشته باشندودشمنان بدانند که این انقلاب که با خون شهدا بدست آمده به این راحتی از دست نخواهد رفت واین انقلاب به دست حضرت مهدی (عج) خواهد رسید وتا آن زمان پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود. امروز من به مسئولان عرض می‌کنم خانواده‌های شهدا شهید دادند که اینقدر مشکل نداشته باشند وخواهش دارم از مسئولین حرکت کنند واین مشکلات را حل کنند. ما به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی کرده ایم ودر تمام زمینه‌ها رشد داشته ایم. ایشان افزودند در شرایط فعلی اختلاف ممنوع است وشرایط کشور طوری نیست که اختلاف افکنی کنیم وتا جایی که می‌توانیم باید گره از مشکلات مردم باز کنیم.

در پایان سخنران دیگر این مراسم حجت الاسلام والمسلمین معصومی مدیر کل اداره بنیاد شهید وامور ایثار گران خراسان رضوی عنوان داشت: در شرایط فعلی امکاناتی که در جامعه چه در سطح شهر وروستا داریم قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست. در همه زمینه‌هایی که شما فکر کنید ما رشد داشته ایم. ما حتی در دورترین روستا‌ها امکانات خوبی داریم، اما منکر مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نیستیم. بیکاری، وضعیت بد اقتصادی، مشکلات اجتماعی و... که این هم به خاطر بی تدبیری مسئولین در جامعه است و یک قسمت دیگر آن هم به خاطر جنگ اقتصادی است که دشمن علیه کشور ما راه انداخته است وان شاءالله با وحدتی که در بین خودمان وجود دارد این مشکلات را برطرف می‌کنیم وانقلابمان ادامه پیدا خواهد کرد و از همین تریبون از همه مردم تقاضا دارم که در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با صلابت وبا شکوه شرکت نماییند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها