خبرهای داغ:

برگزاری یادواره قله های افتخار ملت، شهدای انقلاب در شهرستان شادگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان در آخرین روز از دهه دوم ایام فاطمیه بمناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با حضور سرهنگ خنافره فرمانده ناحیه بسیج شادگان ،امام جمعه ، فرمانده نیروی انتظامی ، دکتر حسن لارتی سخنران برتر کشوری ، امین پریشان مداح مشهور استانی ، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهرستان در مسجد حضرت امیر المومنین (ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۲۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

این یادواره که با هدف بزرگداشت یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان از قول مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست با قرآئت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط برادر فرسانی و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش کلیپ و سخنرانی توسط آقای دکتر لارتی در خصوص مسائل سیاسی روز ، ارتباط دولت و مردم ، برجام و پیشرفت های علمی و فرهنگی ، اقتصادی و موشکی از شروع انقلاب تاکنون مطالبی را ارائه نمودند.

دکتر لارتی بابیان اینکه آمریکا سرمنشأ تمامی مشکلات جهان است، گفت: آمریکا و استکبار جهانی در جنگ تحمیلی با تمام قوا به صدام کمک کردند و بسیاری از رزمندگان ما را به شهادت رساندند اما نتوانستند ذره‌ای از خاک ایران اسلامی را بگیرند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: ۲۲ بهمن روز ملی و ارزشمند برای ایرانیان است و مردم ایران اسلامی با حضور خود این پیروزی را رقم خواهیم زد.

ضمنا در این برنامه از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت آقایان چاملی و پریشات در قسمت های از برنامه جهت مدیحه سرایی شهادت حضرت فاطمه (س) و تقدیر و تشکر و اهدای هدایا به خانواده های شهدا انجام گرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها