سردار نظری:

انقلاب اسلامی ما امتداد مجاهدت‌های صدر اسلام تا عاشورا است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: انقلاب اسلامی ما امتداد مجاهدت‌های صدر اسلام تا عاشورا است که منجر به تحقق حکومت اسلامی گردیده است.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۴۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در جشن بزرگ چهل سال عزت و افتخار که به همت حوزه یک  سپاه ناحیه مقداد  مشهد در مسجد الرضا (ع) منطقه طلاب مشهد برگزار شد، سردار یعقوبعلی نظری ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی و جشن چهل سالگی انقلاب گفت: در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ ملت و انقلاب ما تحت ولایت اسلام و قرآن قرار گرفت که باید شکرگزار این نعمت باشیم.

سردار نظری گفت: در جریان انقلاب، مردم شعار نان و آب ندادند و فریاد توده‌های مردم فریاد اسلام بود پس باید مواظب باشیم ما را از آن شعار اصلی و پایه‌ای غافل نکنند که همانا شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود که همه چیز تحت لوای این شعار تحقق پیدا کرد.

وی افزود: دنیای استکبار به دنبال تغییر در این شعارهاست تا برای مردم شبهه ایجاد کنند تا آن‌ها استقلال سیاسی نداشته باشند و عده دیگری برای آنان تصمیم بگیرند که همین خدشه در استقلال سیاسی مقدمه خدشه بر استقلال دفاعی کشور می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: استقرار دفاعی و قدرت نظامی ایران اسلامی در شرایط خوبی قرار دارد و این درس انقلاب ما در این زمینه نکته‌ای است که به فلسطین و سایر ممالک آزادی خواه رسیده که آنان نیز به تبعیت از آن فرهنگ مبارزه و دفاع را آموخته اند و نتیجه آن شده که اسرائیل غاصب در درون مرز‌های خود در حال فروپاشی و شکست است.

وی گفت: در زمینه استقلال اقتصادی مشکل داریم، چون حرف امام راحل ره را گوش ندادیم که فرمودند: نباید اقتصاد ما متکی به نفت باشد و این مشکلات اکنون ما، حاصل همین نگاه به بیگانگان و عدم توجه به ظرفیت عظیم داخلی است.

سردارنظری گفت:گرفتاری‌های معیشتی مردم نیز به فضل الهی قابل عبور است، ما از میدان‌های سخت تری عبور کرده ایم و این میدان هم قابل گذر است به شرط استفاده از فرصت‌هایی که در پیش داریم و آن این است که انسان‌هایی انقلابی و مجاهد را در رأس امور قرار دهیم.

وی در پایان گفت:دشمنان ما قصد دارند دستاورد‌های انقلاب ما را کوچک شمارند و مشکلات را بزرگ نمایی کنند و در نتیجه بگویند نظام اسلامی ناکارآمد است که به فضل الهی شکست خواهند خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار