مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:
حجت الاسلام و المسلمین تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاهقدس گیلان در جمع مردم ولایتمدار ماسال گفت: استکبار جهانی بداند مردم پشتیبان انقلاب بوده و خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۴۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماسال، حجت الاسلام و المسلمین تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان که به عنوان سخنران در جمع پرشور و با شکوه راهپیمایان شهرستان ماسال حضور داشت در بیانات خود ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایت مدار و انقلابی ماسال گفت: حضور عظیم و با شکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن دو پیام مهم و قابل توجه برای داخل و خارج کشور دارد پیام اول برای خارجی ها بویژه استکبار جهانی این هست که بدانند مردم ایران پشتیبان این نظام مقدس و انقلاب بوده و خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار کرد: ملت غیور ایران پای آرمان های امام و شهدا تا آخر ایستاده اند و آمریکا، اسرائیل و دشمنان این انقلاب و نظام بدانند هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی با اشاره به پیام حضور مردم خطاب به مسئولان کشور تصریح کرد: پیام ملت حاضر در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن خطاب به مسئولین این هست که شما در انجام وظیفه و خدمت به نظام و انقلاب مجاهدت و تلاش کنید و بدانید که مردم حامی و پشتیبان مسئولین انقلابی و مومن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین تسخیری در پایان با اشاره به توطیه های مختلف دشمنان انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز دشمن روی مسئله معرفت و شناخت به اسلام ناب به شدت تلاش می کند بنابراین باید نسبت به آن هوشیار بوده و نسل آینده این کشور را نیز در همین راه تربیت نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظرات