مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی استان:

حضور مردم در ۲۲ بهمن خاری بر چشم دشمنان انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاههای استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه هستند و انقلاب و رهبری را دوست دارند و امسال نیز با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم به دهان یاوه گویان و دشمنان زدند.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۵۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان پیروزی و شادی مردم ایران را نمی خواهند، به همین دلیل از راه‌های گوناگونی در تلاش هستند که مردم را از انقلاب و نظام دور کنند.
 
وی افزود: دشمنان سعی می‌کنند که مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند، به همین خاطر از طریق شبکه‌های مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال ناامید کردن مردم هستند، با تبلیغات دروغ خودشان درصدد بودند که راهپیمایی امسال را کمرنگ کنند.
 
حجت الاسلام اربابی بیان کرد: حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی خاری بر چشم دشمنان بود، مردم با حضور پررنگ خودشان تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواچیمایی سپاه فرودگاههای استان سیتان و بلوچستان در پایان اظهار داشت: مردم در طول عمر با برکت چهل ساله انقلاب همیشه در صحنه بودند و همیشه با حضور خودشان دشمنان را ناامید کردند، چرا که مردم ما پشتیبان ولایت فقیه هستند و انقلاب و رهبری را دوست دارند و امسال نیز با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم به دهان یاوه گویان و دشمنان زدند.
ارسال نظرات