در نشست خبری ویژه کنگره 6500 شهید استان مطرح شد:

اتمام حجت مردم در 22 بهمن ماه / جبران ایثار مردم توسط مسئولان با خدمت خالصانه

دبیر کل کنگره شهدای استان کرمان تصریح کرد: مردم دیروز اتمام حجت کردند و مسوولان باید در همه جا از جمله در استان، کشور و شهرستان ها پای کار آمده و اگر می خواهیم این محبت و ایثار مردم را جبران کنیم، راه آن خدمت خالصانه، بی منت و مجاهدانه است.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۵۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، نشست خبری ویژه برگزاری کنگره 6500 شهید استان و نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس  با حضور  سردار غلامعلی ابوحمزه دبیر کل کنگره شهدای استان کرمان و سعید کاظمی رئیس کنگره و علیزاده مدیر فرهنگ کل ارشاد اسلامی  استان در جمع خبرنگاران برگزار گردید.

دبیر کل کنگره شهدای استان کرمان اظهار داشت : علی رغم مشکلاتی که مردم دارند، به جهت اعتقاد و باوری که به انقلاب، اسلام، ولایت و شهدا در روح و جان مردم وجود دارد، در راهپیمایی روز گذشته حضور پیدا کردند.
 
ابوحمزه تصریح کرد: این حرکت از یک طرف موجب امید، نشاط و بالندگی ملت های مسلمان و مستضعف عالم و از طرف  دیگر موجب یاس، نا امیدی  استکبار و ایادی آن در منطقه و داخل کشور بود که  ماه های متمادی تلاش کرده بودند جلوی این حضور  مردم را بگیرند.
 
وی بیان کرد: باید خدا را شاکر بود که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد چنین حرکت عظیمی در سراسر کشور بودیم که قطعا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است .
 
دبیر کل کنگره شهدای استان کرمان تصریح کرد :  حضور مردم کشور ما و استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال گسترده و قوی بود و خدا را به خاطر داشتن رهبری حکیم و فرزانه شاکر هستیم که با هدایت ها و جهت گیری هایی که به امت ارائه می کنند، راه را نشان می دهند و همه صحبت ها و مصاحبه ها در روز گذشته بدون استثنا تاکید بر این داشت به خاطر اطاعت از فرمان ولایت حضور یافته اند.
 
ابوحمزه تصریح کرد: مردم دیروز اتمام حجت کردند و مسوولان باید در همه جا از جمله در استان، کشور و شهرستان ها پای کار آمده و اگر می خواهیم این محبت و ایثار مردم را جبران کنیم، راه آن خدمت خالصانه، بی منت و مجاهدانه است.
 
دبیر کل کنگره شهدای استان کرمان افزود: با گردآوری بیانات مقام معظم رهبری 6 رویکرد اساسی مشخص و 92 برنامه در این زمینه در نظر گرفته شد و 20 کمیته تشکیل و برنامه ها را در دستور کار قرار داده اند.
 
ابوحمزه گفت : برنامه 3 تا 5 ساله طراحی شده که بعد از اتمام کنگره و جمع بندی موضوعات، فعالیت های مختلف در راستای کنگره شهدا اجرا خواهد شد و این نیست که با اتمام اجلاسیه، برنامه های کنگره تمام شود.
 
وی اظهار کرد: اصل کار این است با شهدا زندگی کنیم و شهدا الگو و اسوه همه ما در قشرهای مختلف جامعه باشند و هدف کلی از ادامه کار این است و هر چه بتوانیم نسل جوان و نوجوان را با شهداء آشنا کنیم، بهتر است  زیرا بهترین الگوها در عصر حاضر شهداء هستند و در همه اقشار شهید داریم و می توانند برای فعالان هر بخش الگو باشند.
 
دبیر کل کنگره شهدای استان کرمان افزود: یکی از مشکلات جامعه، قشر محروم است و ستاد کنگره را به این بخش سوق داده ایم که آزادسازی زندانیان نیازمند، ساخت مدارس، مسکن محرومان و ... در این حوزه انجام می شود.
 
ابوحمزه با اشاره به اینکه بار اصلی انقلاب و نظام در 40 سال گذشته روی دوش محرومان و مستضعفان بوده، گفت: محرومیت افتخار نیست و باید کار را به سمتی پیش ببریم که در کشور و استان کرمان محرومیت وجود نداشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار