امام جمعه موقت مشهد بیان داشت: آمریکا رو به افول است و عمر طولانی نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۵۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام محمد باقر فرزانه در جمع پرشور راهپیمایان ۲۲ بهمن گناباد در میدان بسیج شهرستان گناباد گفت: از زمانی که اصول صراط مستقیم اعلام شد استکبار سینه در سینه ما ایستاد و هر بار هم شکست خود و یک پیروزی جدید حاصل شد.

وی افزود: ۸ سال جنگ تحمیلی را راه انداختند، ولی حاصل آن برای ملت ایران امروز داشتن یک ارتش قوی است که در منطقه و جهان حرف برای گفتن دارد و در هر جنگی می‌تواند پیروز شود.

وی اضافه کرد: گروهک تکفیری داعش به عنوان دست پرورده مستکبران و متشکل از ۲۸ کشور با حمایت‌های مالی بسیار از سوی آن‌ها خسارت‌های جانی و مالی فراوانی در کشور‌های عراق و سوریه ببار آورد، اما به اهداف خود نرسید و با قدرت ایران و رهبری و مرجعیت کشورمان با شکست‌های مفتضحانه‌ای مواجه شد.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان عنوان کرد: دشمن یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای و اقتصادی را علیه ایران شروع کرده و به دنبال این است که ایمان مردم ما را تضعیف کند.

فرزانه اظهار داشت: هدف آمریکا از راه‌اندازی جنگ اخیر ناامید کردن مردم، نشان دادن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی، مشکلات را بزرگ نشان دادن و ایجاد اختلاف است.

وی ادامه داد: حضور امروز مردم جواب محکمی بود به آمریکا و این حضور پرشور پیروزی انقلاب را نشان می‌دهد و در جهان مفهوم خاصی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها