آیت الله قربانی حق مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن شب گذشته در جلسه تفسیر قرآن در جمع نمازگزاران مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن با اشاره به حضور حماسی مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مسئولین باید نسبت به نگرانی های مردم تصمیم مقتضی بگیرند و بکوشند تا مشکلات را با توجه به ظرفیت های داخلی کشور و رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی رفع کنند. انتهای پیام
کد خبر: ۹۱۱۱۲۶۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، آیت الله قربانی حق مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن شب گذشته در جلسه تفسیر قرآن در جمع نمازگزاران مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن با اشاره به حضور حماسی مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما در چهل سال انقلاب اسلامی جلوه های گسترش قسط که مدنظر قرآن است را در همین راهپیمایی ۲۲ بهمن می بینیم.

امام جماعت مسجد حضرت ولی عصر(عج) بالامحله فومن با اشاره به حمایت مردم از انقلاب اسلامی اظهار کرد: شما در جریان جنگ تحمیلی دیدید که تحت موشک باران شدید مردم حامی انقلاب بودند و امروز هم در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن تحت بارندگی شدید هم به صحنه آمدند و این از شاخصه های قیام لله است.

آیت الله قربانی حق در تفسیر آیه ۱۳۵ سوره مبارکه نساء تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید بالاتر از حق چیست؟ شما ببینید مردم در اوج ناراحتی هستند،در اوج مشکلات هستند اما همه سختی ها را به جان می خرند باز به صحنه می آیند و مردم این را لمس کردند که این انقلاب، انقلابی الهی است و این انقلاب را مال خود می دانند و خدا رحمت کند امام(ره) را که می فرمود مردم ولی نعمت ما هستند و مردم امروز ثابت کردند که انقلاب مال آنهاست چرا که این صحنه های شکوهمند را آفریدند.

وی در ادامه بیان داشت: مردم در پاسداری از انقلاب جلوتر از بسیاری مسئولان حرکت کردند و ما باید قدردان این مردم ولایتمدار و انقلابی باشیم.

مدیر حوزه آیت الله بهجت(ره) فومن تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان با ضد انقلاب بیشتر همراهی دارند و باید واقف باشیم که این مردم بودند در این سالها انقلاب را حفظ کردند.

امام جماعت مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن متذکر شد: این تحلیل گرانی که تصور می کردند امسال با وجود مشکلات زیاد مردم به صحنه نمی آیند اکنون در بهت و حیرانی به سر می برند و لازم است همه بدانند که مردم هر چقدر بیشتر در میدان حضور داشته باشند مسئولان یا باید کار کنند و یا باید از صحنه کنار بروند و این نتیجه حضور مردم در میدان است.
آیت الله قربانی حق افزود: متاسفانه انسان وقتی برخی شیطنت ها را می بیند، این سواستفاده ها و اختلاس ها را می بیند باید از شرم بمیرد لذا با سواستفاده کنندگان به شدت برخورد گردد.

مدیر حوزه علمیه آیت الله بهجت(ره) فومن در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین باید نسبت به نگرانی های مردم تصمیم مقتضی بگیرند و بکوشند تا مشکلات را با توجه به ظرفیت های داخلی کشور و رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی رفع کنند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات