خبرهای داغ:
معاونت بسیج علمی سپاه شهدای آذربایجن غربی، به مناسبت ۲۲ بهمن سال‌روز پیروزی انقلاب بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۶۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
بیانیه معاونت بسیج علمی سپاه شهدای آذربایجن غربی، به مناسبت ۲۲ بهمن سال‌روز پیروزی انقلاب 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی آذربایجان غربی،پرویز محمدی معاون بسیج علمی سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه چهلمین بهار انقلاب بیانه ای صادر کرد.

از عموم مردم شریف، آگاه و ولایت‌مدار استان دعوت می‌کنیم که یک‌بار دیگر همگام با سایر هم‌وطنان و ملت‌های آزاده جهان، در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور گسترده، حماسی و وحدت‌آفرین خود را در معرض دید جهانیان قرار داده تا ان‌شاءالله مشمول دعای حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له‌الفداه) قرار گیریم.

بسمه‌تعالی

دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران به اراده پروردگار متعال است که در بهمن سرد و تاریک، نوری از سلاله پاک محمد (ص) پرده از ظلمانی‌ترین شب تاریخ ایران برگرفت تا سپیده فجر، روشن‌ترین افق آزادی را نوید دهد و تن تکیده از ظلم و جور این سرزمین را گرمی بخشد و نهال مهر و عشق را در بستر این خاک برویاند.

بیداری، آگاهی و ایستادگی ملت و دست‌وپنجه نرم کردن آنان با معارضه‌ها و سختی‌ها، انقلاب را از گذرگاه‌های سخت روزگار عبور داده و در سایه پیوند نسل‌ها با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، استحکام نظام را که ریشه در بنای ایمانی و الهی آن دارد، تضمین نموده است.

امروز، سربلندی و اقتدار ملی و عزم پولادین ملت که برگرفته از آموزه‌های دین مبین اسلام و رهنمودهای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است، با حمایت‌ها و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)  بیش از هر زمان دیگری ظهور و بروز یافته و در چنین شرایطی حمایت ملت و پافشاری آنان برآمده از آن بر استقلال و حقوق مسلم و خدشه‌ناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند دشمنان قسم‌خورده و کینه‌توز را مأیوس و دوستان ما را در اقصی نقاط دنیا شاد و امیدوار نماید.

آغاز چهلمین سال انقلاب شرایط متفاوتی با سال‌های گذشته دارد، راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از راه افتخارآمیز و روبه‌پیشرفت خود بازدارد.

اینجانب ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری آرمان‌های والای شهیدان و ایثارگران و در راستای نکوداشت یاد و خاطره مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های پاک‌باختگان این شجره طیبه و پاسداشت آرمان‌ها و اهداف بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب، از عموم مردم شریف، آگاه و ولایت‌مدار استان دعوت می‌کنیم که یک‌بار دیگر همگام با سایر هم‌وطنان و ملت‌های آزاده جهان، در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور گسترده، حماسی و وحدت‌آفرین خود را در معرض دید جهانیان قرار داده تا ان‌شاءالله مشمول دعای حضرت ولی‌عصر (عج) قرار گیریم.

ارسال نظرات