خبرهای داغ:
بیانیه معاونت علمی، پژوهشی و فناوری سپاه شهرستان قدس و خانه نخبگان بسیج قدس

حماسه ای دیگر از ملت قهرمان ایران اسلامی

معاونت علمی و پژوهشی سپاه شهرقدس و خانه نخبگان بسیج قدس به مناسبت چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۹۱۱۱۲۶۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
حماسه ای دیگر از ملت قهرمان ایران اسلامی 
 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از  استان تهران؛ معاونت علمی و پژوهشی سپاه شهرقدس و خانه نخبگان بسیج قدس به مناسبت چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

22 بهمن بزرگترین نماد دموکراسی و پرشورترین رفراندومی است که هرساله درسالگردپیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزارمی‌شود.

ایام دهه فجر  یاد آور ایستادگی ها، جانفشانی ها و رشادت های ملت انقلابی و فکور و نخبگان ایران اسلامی است که با حضور موثر و کارامد خود در همه ی عرصه ها بویژه علم و فناوری ،در صحنه نبرد با خود کامگی و استبداد  سر بلند و سرافراز  بر سکوی اقتدار و پیروزی ایستادند . امروز بعد از گذشت  40 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند  اسلامی  ملت ایران نشان داده است که استعمارگران و زورگویان در دستیابی به اهداف کوته نظرانه خود که داعیه سردمداری و سلطه بر جهان را دارند  در برابر  عزت و  مقاومت  این مردم دلاور  ناکام و در مانده هستند . 

بی‌شک امت هوشیار و بیدار اسلامی نیک  می‌دانند که رمز تداوم حرکت پیروزمندانه انقلاب اسلامی و راه عبور از مشکلات فراروی کشور،نه در اعتماد به نظام فرسوده لیبرال دموکراسی غرب بلکه در تمسک و تبعیت از ولایت فقیه، توجه به وحدت اسلامی  صبر و حضور هوشمندانه در صحنه ‌و توجه به نیروی انسانی جوان ،خلاق و ما میتوانیم در گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان خواهد بود.

اینک که تأثیرات شگرف انقلاب اسلامی در محیط بین‌الملل، بیش از هر مقطع تاریخی در اعتراف جهانیان در تبدیل‌شدن ملت ایران به قطب تأثیرگذار جهانی مشهود است، پس از سال‌ها، نقاب از چهره استکبار جهانی برداشته و خوی استکباری آن را بیش از پیش نمایان کرده است. سیاست‌های کینه‌ورزانه‌ای که چهاردهه، اثبات‌کننده این نکته است که ذات نظام سلطه، استکباری است و با رفتن دولت‌ها، تغییری در آن صورت نخواهد پذیرفت، همچنان‌که عملکرد روزهای اخیر دولت  آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه و نژاد پرستانه علیه انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی آن را تأیید می‌کند.

همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روز 22 بهمن و راهپیمایی 22 بهمن را «مظهر اقتدار ملی» و «مظهر ملت ایران» اعلام فرموده اند، خانه نخبگان بسیج قدس به نمایندگی از جمع نخبگان،جوانان سرآمدان، فناوران و دانشگاهیان از حضور حماسه ساز و آگاهانه ملت عزیز ایران که مایه ناامیدی دشمنان و امیدآفرینی برای آزادی خواهان جهان است قدردانی کرده و این حماسه بزرگ در بهار چهل سالگی انقلاب اسلامی را به همه هم وطنان عزیز تبریک عرض می نماییم.

ارسال نظرات