خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان گفت: احاد ملت قدرشناس و انقلابی ایران به ویژه مردم شهیدپرور خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می یابند تا یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند.
کد خبر: ۹۱۱۱۲۶۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
ملت ایران در ۲۲ بهمن اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان می کشد/جشن ۴۰ سالگی انقلاب با حضور میلیونی ایرانی هابه گزارش  سرویس خبری بسیج علمی از استان خوزستان، 22 بهمن ماه هر سال روزی است که ملت ایران پیروزی انقلاب اسلامی خود در سال 1357 را جشن می گیرند.

ملت ایران امسال 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند و در سالروز به ثمر نشستن درخت انقلاب به خیابان های می آیند.

به همین مناسبت عبدالله بابااحمدیان رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان پیام صادر کرد.

متن پیام رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

 

22 بهمن روزی است که اراده الهی از آستین ملت شریف و بزرگ ایران بیرون آمد و نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد.

روز 22 بهمن روزی است که ملت ایران از همه رنگ و نژاد و شهر و روستایی وارد صحنه شدند و بر سر دولت دست نشانده آن زمان چون پتکی فرود آمدند و استخوان هایش را شکستند.

22 بهمن آغازگر بر پایی حکومت الله در سرزمینی است که تا پیش از آن آمریکایی ها آزادانه در امورش دخالت می کردند و با تصویب کاپیتولاسیون می خواستند تا ابد بر این کشور حکمرانی کنند.

اما 22 بهمن ماه سال 1397 رنگ و بوی دیگری دارد زیرا انقلاب اسلامی ایران وارد دهه پنجم عمر خود می شود که خناثان و ناکسان چشم دیدن آن را نداشتند ولی به فضل خدا این امر به وقوع پیوست و ملت شهیدپرور چهل سالگی پیروزی خون بر شمشیر را جشن می گیرند.

چهل سال از پیروزی انقلاب گذشت و خدمات گسترده ای در نقاط دور و نزدیک کشور انجام شد ولی مشکلاتی از جمله فقر و گرانی همچنان در جامعه وجود دارد که  می طلبد مسئولان و کارگزاران دولتی اهتمام بیشتری برای رفع این مشکلات داشته باشند تا حلاوت چهل سالگی انقلاب به کام آنها مردم را بیشتر شیرین کند.

در یوم الله ٢٢ بهمن ملت ایران بار دیگر با صفوف به هم پیوسته خود به میدان می آیند و با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، شهدا و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای تجدید بیعت می کنند.

سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای حله و شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز، یوم الله 22 بهمن را گرامی می دارد و در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی حضور می یابد و از احاد ملت قدرشناس و انقلابی ایران به ویژه مردم شهیدپرور خوزستان دعوت می کند تا در راهپیمایی این روز بزرگ حضور یابند تا یک بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

 

عبدالله بابااحمدیان

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان خوزستان

 

ارسال نظرات