دبیر دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران:

فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران منتشر شد

دبیر دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران از انتشار فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران همزمان با جشن چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۰۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، پرویز گلی‌زاده  با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران اظهار کرد: اولین جشنواره سراسری عکس ارسباران در تیرماه سال ۹۶ و با حضور هنرمندان عکاس از سراسر کشور برگزار و موردتوجه علاقه‌مندان به رشته عکاسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در دوره اول بیش از ۲ هزار اثر از ۲۰ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره واصل شد گفت: با توجه به حضور نزدیک به ۲۰۰ عکاس حرفه‌ای در اولین دوره این رویداد هنری و رقابت تنگاتنگ آن‌ها برای دستیابی به عناوین برتر، انتظار می‌رود در این دوره استقبال بهتر و بیشتری را از هنرمندان سراسر کشور شاهد باشیم.

دبیر دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران به انتشار فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران اشاره و عنوان داشت: با تلاش اعضای هیئت‌مدیره انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و همکاری مسئولان شهرستانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و شهرستان اهر، فراخوان دومین جشنواره سراسری عکس ارسباران ۲۲ بهمن‌ماه ۹۷ منتشرشده و روند برگزاری آن نیز طبق تقویم به انجام خواهد رسید.

گلی‌زاده بابیان اینکه این جشنواره در سه بخش مستند اجتماعی، معماری و طبیعت و بخش ویژه ورنی ارسباران برگزار می‌شود گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با توجه به شرایط مندرج در فراخوان اعلام‌شده تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۹۸ به دبیرخانه این جشنواره به آدرس پست الکترونیکی جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار