حجت الاسلام عباس رضی گفت: راهیان نور نماد بارز ارزش های دینی و باورهای اعتقادی است که با ترویج آن می توان در برابر توطئه دشمنان مصون ماند.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۱۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: ارزش های دینی برگرفته از فرهنگ عاشورایی است، که از بطن آن فرهنگ شهید و شهادت در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام توانست در برابر تمام دنیا ایستادگی کند.

حجت الاسلام عباس رضی گفت: نقش باورهای دینی در جامعه امروز کاملا محسوس است و اردوهای راهیان نور از نمادهای ارزشمندی است، که می تواند ضمن آشنا کردن جوانان با حماسه های دوران دفاع مقدس آنها را به ارزش ها پایبند سازد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: راهیان نور نماد ارزش ها و باور های دینی و فرهنگی است، همچنین راهیان نور نماد بارز ارزش های مذهبی و باورهای اعتقادی است، که با ترویج آن می توان در برابر توطئه دشمنان مصون ماند.

رضی تصریح کرد: راهیان نور فرصت بسیار مغتنمی است که حال و هوای دیگری دارد و می تواند ارزش‌های جامعه را احیا کند، تا نسل نوجوان و جوان امروزی بدانند جوانان دیروز چه رشادت‌هایی برای صیانت از سرزمین خود بروز دادند و از آن درس بگیرند، لذا امروز همه وظیفه داریم ارزش‌ها و باورهای دینی و اصیل اسلامی را حفظ کرده و از آنها برای مقابله با تهدید فرهنگی دشمنان استفاده کنیم.

حجت الاسلام رضی  اذعان کرد: زیارتگاه های راهیان نور موزه بزرگ و نماد پایداری و استواری یک ملت در راه آرمان‌های خود است و مرور خاطرات شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور، درس استقامت، ایستادگی و خودباوری را برای شرکت کنندگان به ارمغان می آورد.

ارسال نظرات