مدیر فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی اراک گفت: جسد پیرمرد ۶۲ ساله‌ای که به عمق یک چاه ۲۰ متری در روستای خشدون شهرستان فراهان سقوط کرده بود، امروز صبح توسط نجات گران آتش‌نشان بیرون کشیده شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۶۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ محسن فضلی مدیر فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی اراک گفت: بااطلاع رسانی خبر مفقود شدن یک شهروند و احتمال سقوط وی در چاه توسط پلیس ۱۱۰ و درخواست کمک از آتش‌نشانان جهت یافتن این شخص، گروه امداد و نجات ایستگاه شماره ۴ اراک به روستای خوشدون از توابع شهرستان فراهان اعزام کرد.

فضلی اظهار کرد: به گفته فرزندان این شخص، نزدیک به یک ماه از مفقود شدن وی می‌گذرد و خبری از او در دسترس نیست.

وی افزود: باراهنمایی‌های اهالی روستا و احتمال سقوط این شخص در یک چاه، نجات گران آتش‌نشان سه‌پایه نجات را در دهانه چاه قرار داده و یکی از آتش‌نشانان را با استفاده از تجهیزات مخصوص به عمق چاه فرستادند.

مدیر فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی اراک تصریح کرد: پس از رسیدن این آتش‌نشان به عمق این چاه ۲۰ متری با جسد بی‌جان پیرمرد حدود ۶۲ ساله‌ای مواجه که بلافاصله به‌وسیله طناب و تجهیزات امداد و نجات، وی را به بالای چاه منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از تحویل پیرمرد متوفی به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه خود بازگشتند.

ارسال نظرات