خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی:

خدمات کمیته امداد امام (ره) شعاری نیست

سه واحد مسکونی احداثی در روستای شنین از توابع بخش ضیاء آّباد تحویل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) شد.
کد خبر: ۹۱۱۱۳۶۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بهمن طاهرخانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک دهه مبارک فجر بیان کرد: ایام دهه مبارک فجر فرصت ذی قیمیتی است تا بخشی از خدمات نظام اسلامی به مردم ارائه و به نمایش درآید.
وی ادامه داد: البته آنچه ارائه می شود همگی وظیفه خادمان مردم در دستگاه های مختلف است چراکه انقلاب و کشور متعلق به مردم است.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از دستگاه هایی که در کنار سایر سازمان ها و ادارت در حال تلاش برای خدمت رسانی است؛ کمیته امداد امام خمینی (ره) است و البته خدمات این نهاد به اقشاری است که در درگاه الهی از ارج و قرب بالایی برخوردارند.
وی اضافه کرد: پروژه های افتتاحی کمیته امداد امام خمینی (ره)، طرح های ماندگار و مردمی است که اثرگذاری آن به خوبی روشن است در واقع خدمات این نهاد شعاری نیست چراکه به قشر محروم و نیازمند جامعه ارائه می شود.
طاهرخانی تصریح کرد: خدمات این نهاد در مناطق روستایی از برجسته و مشهود است چراکه حضور امدادگران برای خدمت رسانی به نیازمندان روستایی از برجستگی بیشتری برخوردار است.
در ابتدای این برنامه رئیس اداره کمیته امداد ضیاء آباد گفت: تأمین مسکن یکی از ضرورت هایی زندگی افراد مختلف در جامعه است از این رو کمیته امداد امام (ره) تلاش می کند تا با استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی برای رفع این مشکل مددجویان اقدام کند.
ابراهیم احسانی فرد ادامه داد: برای ساخت این سه واحد مسکونی به هریک از مددجویان 20 میلیون تومان کمک بلاعوض و پنج میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.
وی یادآورشد: مابقی هزینه ساخت مسکن از محل کمک خیران و آورده مددجو تأمین شده است و اقشار مختلف جامعه می توانند از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا با شماره گیری کدمهربانی # 02816*8877* در کمک به تأمین مسکن نیازمندان مشارکت داشته باشند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار