هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) چهارمین یادواره شهدای عشایرعلیدادی شهرستان کهنوج با حضور گسترده مردم، مسئولین و خانواده های معظم شهدا در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) عشایر لنگ آباد برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۱۱۴۰۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، هم زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) چهارمین یادواره شهدای عشایرعلیدادی شهرستان کهنوج با حضور گسترده مردم، مسئولین و خانواده های معظم شهدا در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) عشایر لنگ آباد برگزار شد .

حجت الاسلام اکبر علیدادی امام جمعه محترم شهر راین ضمن تبریک  دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: یکی از موثرترین روش‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بزرگداشت افرادی است که در آن ارزش‌ها پیشرو بوده و می‌توانند برای دیگران الگو باشند.
وی  افزود: به طور قطع یکی از روش‌هایی که با آن می‌توان نسل سوم و چهارم انقلاب را که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران را ندیده و درک نکرده‌اند آشنا کرد، برگزاری یادواره‌های شهداست و با معرفی و تقدیر از این قهرمانان واقعی می‌توان آنان را به عنوان الگو به جوانان معرفی کرد تا سبک زندگی خود را با شهدا تطبیق دهند.

علیدادی گفت: با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا می‌توان آنان را به عنوان الگوی واقعی شناساند و نسل جوان را به سمت ارزش‌های شهدایی ترغیب کرد و با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس و ابعاد مختلف زندگی شهدا، ارزش‌های معنوی و فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج داد.

امام جمعه محترم شهر راین  تصریح کرد :  که نقش تعیین کننده و بی‌بدیل عشایر در هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و همانگونه که عشایر در آغاز جنگ با اسلحه‌های خود در جنگ حضور یافته و در مقابل دشمن بعثی از کشورشان دفاع کردند، امروز نیز این عشایر حافظ و نگهبان انقلاب هستند.
حجت الاسلام اکبر علیدادی افزود: امروز مطالبه شهدا از ما ولایت پذیری و ولایت مدار بودن است و ما باید ولایت پذیری را از حضرت زهرا (س) بیاموزیم.
وی دلیل شکستهای متعدد استکبار در مواجهه با ملت ایران را تبعیت محض ملت از رهبری دانست و با اشاره به قضیه برجام و عدم اعتماد به آمریکا، افزود:  طبق فرمایش مقام معظم رهبری به اروپا هم نباید اعتماد کنیم.
وی در پایان به اقتدار نیروهای مسلح کشور و توان موشکی آنها اشاره کرد و گفت : امروزه به برکت سپاهیان غیور و جان بر کف انقلاب اسلامی در حوزه قدرت دفاعی و موشکی زبان زد خاص و عام هستیم و اگر آمریکا و نوچه های او بخواهند جنگی را علیه کشور ما شروع کنند، ما آنرا تمام خواهیم کرد.

ارسال نظرات